9 סיפורים אמיתיים על מפלצות וקריפטידים

click fraud protection

יצור שדה תירס

פרנק ראה יצור שלא הצליח לזהות בשדה תירס.
פרנק ראה יצור שלא הצליח לזהות בשדה תירס.לא יצירתי / Getty Images

עבדתי במפעל גבינות בקצה שדה תירס בדרום מערב מינסוטה. היו סדרה של ימים בקיץ 04 או 05 שהיה כל כך חם שהחלב שנמסר לנו במשאיות היה מתאדה לפני שקיבלנו אותו. זה הפך את העבודה לקלה; המחסור בחלב מנע מאיתנו כל עבודה ממשית, אבל ההנהלה לא נתנה לנו לא לבוא לעבודה, אז היינו מופיעים ומתעסקים בכל המשמרת.

עבדתי אז בלילות. השעה הייתה 2 או 3 לפנות בוקר, ואני הייתי בחוץ על רציף הטעינה והסתכלתי על עטלפים עפים מסביב לאור הזרקורים, כי אהבתי להיות באוויר הלילה הקריר. התירס היה בערך כמו הכתף שלי, אז בערך 5' 10 אינץ'.

כשהתבוננתי בעטלפים, הבטתי למטה אל קצה שדה התירס. משהו זז שם. זה היה בגודל של ילד קטן ומאוד מאוד רזה. חיוור, עם משהו שנראה כמו ראש שיער חלק ושחור. הוא נע במין הליכה קופצנית, כמו מישהו שרוקד "הרובוט" בצורה גרועה. הוא נע בחלקים: רגליים, ואז ירכיים, ואז פלג גוף עליון, כתפיים, צוואר ולבסוף ראש. זה הביט לאחור אל שדה התירס, או לפחות הרגשתי שזה כך.

הרגשתי עוקצני בכל הגוף. לא ידעתי מה זה. חשבתי שזו אנפה או משהו בהתחלה, אבל זה נראה יותר מדי כמו אדם. אבל זה לא זז כמו אדם. בהדרגה, צעד אחר צעד, זה התקדם לעברי. הנחתי לסקרנות שלי לשפר את הפחד שלי, התקדמתי לעבר קצה המזח, שהורם כמה מטרים מהקרקע. כשהגעתי למרחק של כמה מטרים מהקצה, הדבר הביט בי. הייתי משותק. יכולתי לרוץ, אבל הייתי תקוע איפשהו בין מבועת למסוקרן.

הוא זז, ה"פנים" שלו עדיין הצביעו עלי. הוא דחף את גופו בתנועה המדאיגה והמקומטת הזו לעבר שדה התירס ונכנס לתוכו. ניסיתי לראות לאן זז השדה כשהוא חולף, אבל התירס נשאר דומם לחלוטין. שמתי לב שכל הצרצרים שותקים. אחרי כמה דקות לא קרה כלום. עמדתי שם במשך שעה, אבל זה לא חזר. לא ראיתי את זה שוב.

- פרנק סמקו.

יער קריפטיד

היצור החליק דרך הדשא כמו נחש, ובכל זאת טיפס על עץ כמו חתול.
היצור החליק דרך הדשא כמו נחש, ובכל זאת טיפס על עץ כמו חתול.Amanda Hitch / EyeEm / Getty Images

הסיפור המוזר שלי התרחש ב-26 בספטמבר, 2009. הכנסייה שלי הייתה בנסיגה באינדיאנה, בתוך יער. המקום בו התארחנו היה בניין קטן במרכז היער. החלטנו באותו ערב לצאת ולשחק ביער עם הילדים, אז המצאנו משחק לשחק. זה היה כמו משטרה: הילדים היו המשטרה והיינו בוחרים מבוגר שיהיה בן הערובה. אז כשהתחלנו את המשחק, היינו צריכים למצוא את המבוגר שמסתתר ביער באמצע הלילה.

אז אנחנו מתחילים להסתובב בחלק האחורי של הבניין וזיהינו דמות גבוהה. גובהו היה צריך להיות לפחות שישה מטרים. הוא רץ לעבר העצים שם היה שטח קטן פתוח עם דשא גבוה שעולה עד הברכיים. הוא רץ עם זרועותיו לצידיו, אבל הוא נעצר בשולי הדשא הגבוה, כאילו לחכות שנתקרב.

רדפנו אחריו, וחשבנו שזה המבוגר. כשהיינו סוף סוף במרחק של כמה מטרים, הוא צלל לתוך הדשא והתחיל לזחול מהר מאוד, כמעט כמו נחש. היינו מוזרים, אבל עמדנו שם ובהינו בו. כשהוא חצה את הדשא הגבוה, הוא התחיל לטפס על עץ! זה נראה קצת כמו חיה מעוותת דמוית חתול כשהוא טיפס. ואז כמה רגעים לאחר מכן ילד צעק, "אני רואה אותו!" והצביע בכיוון הפוך. ראינו דמות דומה רצה כמה מטרים משם, אז רדפנו אחריה. אבל אז זה נעלם מאחורי עץ!

מסתבר שכמה דקות אחר כך מצאנו את המבוגר מסתתר בחניון בחזית הבניין כל הזמן. אז מי יודע מה ראינו באותו לילה ביער ההוא. לפחות 15 ילדים ראו את הדבר איתי, אז אני יודע שאני לא משוגע!

- ג'ואנה ה.

יצור הביצות של Primehook

אולי יצור הפרימהוק היה זן לא מוכר או יוצא דופן של חתול בר.
אולי יצור הפרימהוק היה זן לא מוכר או יוצא דופן של חתול בר.הילארי קלדקה / Getty Images

נסעתי ברודקיל רואד בברודקיל ביץ' דלאוור בסביבות החשכה ביולי 2007. דרך זו גובלת באזור ביצות. כשעמדתי בצד הדרך ליד הביצה, ראינו בתי ואני יצור שכמותו לא ראינו. הוא התנשא לגובה של כ-2-1/2 עד 3 רגל עם רגליים ארוכות, גוף שזוף, פנים שטוחות, כמעט קשות, וזנב ארוך. היו לו אוזניים קטנות ונראה היה שהוא שוקל בערך 30 קילו.

גם הבת השנייה שלי וחברתה ראו את אותה חיה שנה קודם לכן באותו אזור, אלא שזה היה לילה והיא רצה מול המכונית שלהם. שאלתי את הגברת שבבעלותה החנות ברודקיל ביץ' על זה והיא אמרה שהיא ראתה את זה פעם כשהיא רכבה איתה על אופני שטח. אבא שלה באזור הזה שנים קודם לכן, וגם לה וגם לאבא שלה לא היה מושג מה זה למרות שהיא גדלה בסביבה ברודקיל.

היא אמרה שהתמזל מזלנו שזיהינו את זה מכיוון שמעט מאוד אנשים ראו את זה. הלכנו למוזיאון שמורת Primehook (כך קוראים לאזור הביצות) ולא היה להם מושג מה זה יכול להיות. אני תוהה אם עוד מישהו ראה את זה ומה לעזאזל זה.

- הלן ג'יי.

מפלצת הים של פלורידה

הם לא פחדו מהכתם הירוק, אבל זה היה יצור שאיש לא ראה קודם לכן.
הם לא פחדו מהכתם הירוק, אבל זה היה יצור שאיש לא ראה קודם לכן.MisterM / Getty Images

הסיפור הזה מתרחש, אני חושב, בקיץ 1995, מה שהופך אותי לגיל 9. כמעט כל שנה, המשפחה שלי הייתה מטיילת לפלורידה. בדרך כלל היינו הולכים ל עולם דיסני, אבל לאמא שלי נמאס מזה, אז באותה שנה בעצם לא הלכנו לדיסני וורלד למגינת לבה של אחותי ושלי.

באחד הימים האלה היינו על חוף הים. אני לא זוכר איך קראו לחוף, אבל האנשים שישבו לידנו ציינו שהוא הקצה התחתון של פלורידה. אחרי זמן מה שלא קרה כלום, כולם היו בים או השתזפו בשקט. אישה שישבה משמאלנו הצביעה על פנינו, מימיננו, ושאלה: "מה זה?" כולנו הסתובבנו והסתכלנו לפינה פנויה במפתיע של החוף. לא היו שם אנשים למטה, אבל מה שהיה שם היה משהו ממש מוזר.

כולנו קמנו כדי לראות טוב יותר, מהר מאוד יצרנו קהל סביבו. אם הייתי צריך לתאר את היצור שראינו במילה אחת, המילה הזו תהיה "קריקטורית". לעולם לא אשכח איך זה נראה. הוא היה ירוק ונראה כמו כדור רפש בערך בגודל של כדורסל. היו לו מחושים נחים על הקרקע סביבו כששני מחושים ארוכים יותר דמויי זנב מבצבצים מגבו. הדבר שהיה המוזר ביותר וגרם לו להיראות מצויר היו העיניים שלו, שהיו על גבעולים שניצבו במרחק של כמטר מהגוף שלו. העיניים נראו אנושיות מצמררות ופשוט הביטו בנו בצורה כמעט חסרת עניין. הדבר המוזר הנוסף בו היה הפה שלו, שמעולם לא נראה נסגר, והיכן שהיית מצפה לשיניים היו בליטות בשרניות בצורת שיניים. אף אחד, אפילו לא היצור, לא נראה מפוחד, ואחרי זמן מה הוא החליק בעצלתיים בחזרה אל האוקיינוס.

היו בערך 10 עדים לדבר הזה, וכולנו בילינו את רוב זמננו בדיבור על מה שזה בטח היה. רעיון אחד היה שזהו אורגניזם טפיל עבור יצור גדול בהרבה, שאולי אף פעם לא זוהה.

- אדם ג.

איש העש

התרשמות האמן מהעש.
התרשמות האמן מהעש.טים ברטלינק

לעולם לא תאמינו למה שראיתי בליל נובמבר קר מאוד ויבש. אני ומשפחתי עברנו לבית חדש על גבעה בכביש אחורי קטן, בעיירה הקטנה מאוד של Fort Gay, WV. פורט גיי יושב ממש בצד המזרחי של קנטקי. אוכלוסיית העיר שלי אז הייתה כנראה רק כמה אלפים. אני ומשפחתי פרקנו את האריזה. עדיין לא שמנו את הרהיטים במקומות הראויים להם והכל היה עדיין בארגזים. מרוב עבודה כל היום, יצאתי לפנסיה בסביבות השעה 23:00. שמתי את אחי הקטן על הספה ולקחתי את המיטה שלו, כי המיטה שלי עדיין לא הייתה מורכבת. חדרו פונה לחזית הבית; החלון שלו נמצא במרחק של 20 עד 25 רגל בערך מהקרקע.

הסתכלתי מהחלון כשראיתי "זה". הוא התנשא לגובה של כ-7 מטרים. לא היה לי מושג מה זה, אבל הייתי קפוא. בחיים שלי לא פחדתי כל כך. כל מה שיכולתי לעשות זה לשכב שם ולבהות בדבר הזה. הוא ישב על עץ במרחק של כ-50 רגל בערך מהקרקע, כ-50 רגל מהבית מעבר לחצר. זה הרגיש כמו נצח. לא יכולתי לנשום; אפילו לא יכולתי למצמץ. היו לו עיניים גדולות, אדומות ובהירות זוהרות שנראו מתות לתוך הפנים שלי. לבסוף אזרתי מספיק אומץ לעצום את עיניי ולהכניס את ראשי מתחת לשמיכה, כשלפתע הדבר הזה חבט בחלון.

עברתי בבית בצרחות, "יש משהו בחוץ!" בכיתי. אמא ואבא שלי הסתכלו עלי ואמרו, "מה קורה איתך? זה נראה כאילו ראית רוח רפאים!" פניי היו לבנים כשלג. אמרתי, "אני לא יודע מה זה היה, אבל בבקשה, אבא, אל תצא החוצה." התחננתי והתחננתי. הוא חזר ואמר שהם כלום בחוץ. המשכתי לצרוח ואמרתי, "כן, יש! כן יש."

כשהסברתי להם מה ראיתי ואיך אני מרגיש, הם אמרו שאני משוגע, אבל עד היום אני לא אצא החוצה לבד, וגם ביום מישהו עדיין צריך להשגיח עליי לרכב שלי. שמעתי על כמה דברים די מטורפים שקורים בכביש הזה, אבל מעולם לא ציפיתי לחוות משהו בעצמי. בעלי ואני הלכנו לבתי הקולנוע וצפינו נבואות העש. חייתי מחדש את הלילה ההוא מחדש. האופן שבו הם תיארו את ההרגשה ואת מה שראו היה מדהים. בעלי הסתכל עליי ואמר, "זה לא מה שתיארת לי כשהתחלנו לצאת?" לא יכולתי לומר מילה. אחרי אותו רגע ידעתי מה ראיתי. אני מאמין בכל לבבות שראיתי את איש עש. זה פשוט קצת מוזר. אני גר רק כ-80 מייל דרומית לפוינט פלזנט, WV, שם כל זה התרחש לפני 37 שנים. עברו בדיוק 32 שנים לחודש שראיתי את "זה".

- סקרלט.

The Kitsune (רוח שועל)

במקדשים יפניים, פסלי שועל עשויים להיות מעוטרים בסנפות אדומות כאות למסירות וחיבור לקיטסונה.cwithe / Getty Images

עוד בספטמבר 2004, טיילתי באזור אראשיאמה מחוץ לקיוטו, יפן. החלטתי לעזוב את האזור המתויר ויצאתי לדרך לבד בכיוון אקראי לעבר ההרים. מצאתי את עצמי על שביל ישן דרך היער.

לאחר זמן מה, נתקלתי באיש זקן עם זקן לבן ארוך. הוא נשא מטה והיה לבוש בגלימות כחולות גסות, כמו איכר מתוך א סמוראי סרט. הוא ראה אותי ואמר לי ללכת אחריו. בהיותי סקרן יותר מכל דבר אחר, הלכתי אחריו כשהוא הוביל אותי הלאה אל היער.

הוא דיבר ארוכות על יופיו של הטבע, איך אנשים כרותים יערות ומזהמים את כדור הארץ, ואמר לי שבני אדם חייבים ללמוד להגן על הטבע ולכבד אותו. במהלך כל חילופי הדברים הוא מעולם לא דיבר על עצמו או שאל אותי שאלות. לאחר זמן מה הוא אמר שהוא חייב לעזוב והראה לי שובל אחר, ואמר שאני צריך לקחת אותו כשארצה לחזור לעיר. לאחר מכן הוא עזב את השביל הזה.

עברתי במקרה באותו מקום בדרך חזרה באותו ערב, אז לקחתי את השביל שהזקן הראה לי. רק דקות לאחר מכן, בסופו של דבר אבדתי לגמרי ולא הצלחתי למצוא את השביל עצמו כדי לחזור על עקבותיי. החל להחשיך בחוץ, וכשהדלקתי את הפנס שלי מסביב, הבחנתי בשועל לבן זקן מתבונן בי מקרוב. יכולתי להישבע שהוא מתבונן בי במבט משועשע על פניו, אבל ברגע שהדלקתי עליו את האור שלי, הוא ברח לתוך השיחים.

אני זוכר שקראתי כל מיני סיפורים ואגדות יפניות ישנות על רוחות שועל שיכולות ללבוש צורה אנושית, ואני מרגישה שאולי ראיתי אחת באותו היום.

- בריאן טי.

Invisible Sprinting Humanoids

מצלמת המהירות ראתה את האישה הכסופה, אך היא הייתה בלתי נראית לקצין.
מצלמת המהירות ראתה את האישה הכסופה, אך היא הייתה בלתי נראית לקצין.סטניסלב פיטל / Getty Images

כשעבדתי בתור אשת סיור בכביש המהיר של המשטרה בפורטסמות', אנגליה, אני נתקלת לעתים קרובות במצבים מוזרים ומטרידים כאחד. עם זאת, האירוע שהתרחש ב-25 בנובמבר בשנה שעברה הוא ללא ספק החריג מכולם. במהלך מצלמת מהירות שגרתית שהוקמה בעיר, בסביבות השעה 18:30 (אז היה חושך לחלוטין), מלכודת המהירות שלנו קלטה עקבות אקראיים של עצמים לא קיימים שחלפו על פני 30 עד 40 קמ"ש.

למעשה, המכשירים אינם תקינים, אז אימנו את המצלמה על פני הכביש כדי לראות מה קלטנו. ישבנו בחלק האחורי של ניידת הסיור, נדהמנו לגלות על המסך שהמצלמה קולטת את מה שאפשר רק לתאר כדמויות אנושיות, רצות במעלה ובמורד הרחוב במרחק של כ-40 רגל מהרכב, רק בקושי נראות דרך ראיית הלילה לְסַנֵן. הם היו בגובה ממוצע, היה להם גוון כסוף, והם רצו מעלה ומטה בשמורה המרכזית (משטח ההפרדה בין שני נתיבים מנוגדים בכביש מהיר) שוב ושוב, ומהר מאוד.

אני מודה שלא יצאתי מהרכב כדי לחקור, אבל כנראה שלא הייתי צריך. רק כ-10 מטרים משם, בצד הדרך, אחת מהישויות הכסופות האלה פשוט הופיעה על המסך. נקבה, כ-6 רגל, ועומדת ללא תנועה ופונה הרחק מהטנדר. היא הייתה לבושה בלבוש דל, לא שונה כמו שאישה צעירה בחוץ עשויה ללבוש. הייתי מבוהל מאוד, במיוחד בהתחשב בכך שלשענות מהחלון, לא הייתה שום עדות למישהו שעמד כל כך קרוב לרכב. כאשר הרכב הראשון רק חמש דקות מהתצפית הראשונה חלף על פניו, כל העדויות הנראות לעין של הישויות נעלמו. שום דבר לא התרחש מאז ועד תום תפקידי בשעה 21:00, ובכל זאת, כשהשמעתי את הצילומים מהמצלמה, החפצים הכסופים והאישה לא נמצאים בקלטת!

ברור שלא דיווחתי על האירוע, אבל חברים וקצינים מסכימים שזה מאוד חריג, ואף אחד מהם לא חווה דבר דומה לפני כן.

- קסנדרה ג'יי.

קריפטיד לצד הדרך אדומות עיניים

האם יש ביגפוט שחי במזרח טקסס?
האם יש ביגפוט שחי במזרח טקסס?.ניסיאן יוז / Getty Images

הדברים הבאים התרחשו בוידור, טקסס ב-20 ביוני 2000 בסביבות השעה 1:00 לפנות בוקר. בדיוק ירדתי מהעבודה ופניתי מזרחה. בכביש הזה יש פנייה של 90 מעלות, ולפעמים צריך לצפות כי בקר עלול להיות בחוץ ועל הכביש.

באותו בוקר זה מה שחשבתי שקרה. אף אחד אחר לא היה על הכביש, אבל ראיתי עיניים אדומות שהיו מסתכלות על אורות המשאית ומביטות למטה שוב ושוב, וידעתי שמשהו לא בסדר.

נסעתי בצד שמאל של הכביש, וכשהתקרבתי שמתי לב שהיצור האדום עיניים הזה מתנשא לגובה של כמטר וחצי ומתהדר בשיער שחור על כל גופו.

עצרתי את המשאית והוצאתי את הזרקור שלי והארתי אותו על היצור הזה. זה נראה כמו נצח, אבל אני יודע שזה היה רק ​​כמה דקות. היצור הזה הרים את זרועו מעל ראשו ופלט צרחה איומה ששמעתי בעבר. זה הסתובב והלך מאחורי בית ויצא.

שמעתי את הצליל הזה בעבר כשגרתי ב-Teal Rd. באורנג', טקסס, רק כמה קילומטרים מהמיקום הזה. נסעתי בכביש הזה פעמים רבות בתקווה לראות את היצור הזה שוב ומעולם לא ראיתי. אמרו לי שהיצור הזה הוא קשור לביגפוט.

- בריטון ג'יי.

יצור אוסטרלי מוזר

אולי הקרפטיד האוסטרלי היה מין לא ידוע של סלמנדרה.
אולי הקרפטיד האוסטרלי היה מין לא ידוע של סלמנדרה.תמונה מאת אדוארדו באררה / Getty Images

אני לא לגמרי בטוח בתאריך המדויק שבו זה קרה, אבל זה היה היה בסביבות 1999, אולי באביב או בקיץ. כשאתה חי באוסטרליה, אתה חייב לראות דברים מוזרים מדי פעם, אם כי לרובם יש הסבר מאחוריהם. זה שונה.

הייתי צעיר באותה תקופה, כנראה תשע בערך, והמשפחה שלי ערכה ברביקיו בחצר האחורית של הבית שלנו. כולנו ישבנו ליד השולחן הזה בפטיו, אכלנו ודיברנו, לא ממש שמנו לב לכלום שמסביבנו. לפתע שמעתי רעש "פלופ" מכיסוי העלים בגינה לאורך הגדר האחורית. מיד הסתובבתי והסתכלתי לראות מה עשה את הרעש.

למרבה הזוועה, ראיתי יצור קטן וכחול מביט בי ואז רץ לתוך השיחים. גובהו היה כ-15 ס"מ (6 אינץ'), על ארבע. לא היו לו אצבעות שיכולתי לראות. פניו היו בצורת אליפסה אנכית עם עיניים שחורות קטנות, אף ארוך ובולט ופה מעווה מלא בשיניים כמעט דמויות מחט. החלק החיצוני של הפנים היה כחול כהה, בערך כמו רעמה, אבל זה נראה חסר שיער. שאר הפנים והגוף היו תכלת. הכי טוב שאני יכול לתאר את הגוף הוא כמו של אריה, למעט עם רגליים קצרות, ללא זנב ופחות מפוסל.

הסתכלתי על אחי והוא אמר: "מה זה היה!?" הוא גם ראה את זה. כשאמא שלי הרגיעה אותנו, היא לקחה את אחי ואותי לחדרים נפרדים בבית וגרמה לנו לצייר את מה שראינו. שנינו ציירנו אותו דבר. הייתי מבועת במשך שארית הלילה. עד היום אני עדיין לא יודע מה היה היצור שראיתי, אבל זה עדיין גורם לי לצמרמורת.

- ג'סיקה סי.

נערך על ידי אן הלמנסטין

10 מהממים הטובים ביותר של 'I Crave That Mineral' Tumblr Goat Memes

"I Crave That Mineral" היה אחד מממים האינטרנט הגדולים האחרונים של 2014. אם היית משתמש פעיל ב-Tumblr באותו זמן (ואולי אתה עדיין משתמש פעיל), אז אתה עלול להיזכר במם עז מסוים ששלט לחלוטין בפלטפורמת הבלוגים. הפוסט היחיד בבלוג Tumblr שבאמת התחיל את ה...

קרא עוד

10 הממים הטובים ביותר של 'Cash Me Outside'

Cash me outside הוא מם שמקורו ב המופע של ד"ר פיל כשהאורחת בת ה-13 דניאל ברגולי אתגרה את כל הקהל להילחם בה. ברגולי הצליחה להגיע לרמה מסוימת של תהילה באינסטגרם בעקבות הופעתה בטלוויזיה, והיא חתמה על חוזה תקליטים עם אטלנטיק ב-2017. השיר הראשון שלה, ש...

בדיחות מצחיקות של משחקי הכס

HBO מזהירה אותנו ש"החורף מגיע" כבר הרבה זמן וסוף סוף הגיע היום! מאז שקו העלילה של התוכנית עבר מעבר לסדרת "שיר של קרח ואש" של הסופר ג'ורג' ר.ר. מרטין, אנו מוצאים את עצמנו בטריטוריה לא ידועה. מי מהמשפחות החושניות תעלה לכס הברזל? או שהמלך האביר ירתו...