Recenzia filmului „Amber Alert”: Thriller cu filmări găsite

Sunt șanse ca atunci când vezi o alertă chihlimbar pe autostradă, atenția îți crește pentru un minut sau două cu m-am gândit că ai putea vedea mașina suspectă, gândindu-mă la acea posibilitate de la distanță, dar dacă chiar ai fi văzut aceasta? Dacă ar fi la doar câțiva metri în fața ta? Acesta este conceptul intrigant din spatele „Amber Alert” (2012), cel mai recent din prezentul omniprezent. „materiale găsite” genul filmului.

Complotul

Pe Oct. 4, 2009, Nathan „Nate” Riley și Samantha „Sam” Green, cei mai buni prieteni de la grădiniță, sunt în drum spre Camelback Mountain din Phoenix pentru a termina filmarea casetei de audiție pentru un reality show de tip „Amazing Race”. Cu fratele mai mic al lui Sam, Caleb, în ​​spatele camerei, cei trei se îndreaptă spre destinație când Nate observă o Honda gri pe autostradă care tocmai a fulgerat pe un semn de alertă chihlimbar. Sam sună la poliție, care spune că ar putea dura 15 minute pentru ca ei să răspundă din cauza abundenței de apeluri, așa că decid să urmărească vehiculul.

În timp ce Nate crede că alerta este probabil doar o dispută privind custodia și sugerează că ei lasă poliția să se ocupe de caz, Sam insistă să urmărească Honda. Când se oprește la o benzinărie și îl văd pe șofer intrând înăuntru, ea reușește să se uite în interiorul mașinii și vede o fetiță adormită pe bancheta din spate, făcând-o și mai hotărâtă să continue urmărire. Cu cât urmăresc mai mult, cu atât se apropie mai mult de salvarea copilului, dar cu atât se apropie și de mânia criminalului sadic care o ține ostatică.

Rezultatul Final

Premisa lui „Amber Alert” este imediat captivantă, chiar dacă filmul în sine se străduiește să mențină emoțiile tensionate inerente conceptului. O parte a problemei constă în lipsa unui complot, deoarece povestea fără întorsături amenință să devină un ponei cu un singur truc, transformându-se în meciuri strigăte între Nate și Sam în timp ce aceștia decid dacă își continuă urmărirea sau rupe-o. Pofta de joc devine repetitivă, făcând personajele subdezvoltate, neinteresante cu atât mai dezgustătoare. Pentru a înrăutăți lucrurile, luarea lor îndoielnică a deciziilor se dovedește frustrant până la capăt.

Cu toate acestea, realismul scenariului lovește acasă mai mult decât povestea tipică cu fantome sau monștri, chiar dacă logistica de a avea protagoniștii atât de departe de răufăcător pentru cea mai mare parte a filmului minimizează orice șansă pentru sperie. Există, de asemenea, un admirabil Hitchcockian element care pentru întinderi se simte ca „Luneta din spate” la 60 mph.

Actoria, care este cheia pentru acest tip de film, este suficient de solidă pentru a menține naturalețea, chiar dacă natura certă și circulară a dialogului face totul să se simtă puțin. de asemenea realist uneori. O lipsă flagrantă de realism este absența sprijinului poliției -- un complot de înțeles necesar dispozitiv care, totuși, se simte fals și adaugă la sentimentul de neputință pe care spectatorii îl simt pe tot parcursul film.

Frustrarea poate fi foarte bine emoția pe care regizorul-scenarist Kerry Bellessa a vrut să o insufle -- cu siguranță ar reflecta sentimentele oricui a cărui persoană iubită a fost răpită. Dar nu este o experiență foarte distractivă -- mai ales când o parte din frustrare este promisiunea neîmplinită a filmului. Și la un moment dat, trebuie să vă întrebați dacă totul se simte puțin exploatător pentru programul Amber Alert.

Slabul

• Actorie: C+ (Solid, având în vedere personajele, sunt plate și relația lor nu este concretizată)
  • Direcţie: C (Generează unele momente tensionate, dar sunt prea puține și la distanță)
  • Scenariul: D+ (Un concept interesant este subdezvoltat)
  • Gore/Efecte: N/A (Nu este necesar niciunul în complot)
  • Per total: C (Un thriller minunat conceput, dar executat în mod frustrant)
  • Evaluare MPAA: R, pentru conținut deranjant și referințe sexuale

„Amber Alert” este regizat de Kerry Bellessa și este evaluat R de către MPAA pentru conținut deranjant și referințe sexuale.

Dezvăluire: Distribuitorul a oferit acces gratuit la acest serviciu în scop de revizuire. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Politica noastră de etică.

Top 10 Gwen Stefani / No Doubt Singles

10. Fără îndoială - „Este viața mea” (2003) Fără îndoială - „Este viața mea”.Cu amabilitatea Interscope „It’s My Life” a ajuns pentru prima dată în topurile pop în înregistrarea originală din 1984 a trupei britanice new wave Talk Talk. Versiunea ...

Citeste mai mult

Top 10 melodii Meghan Trainor ca artist și compozitor

„Și eu” (2016) „Me Too” este al doilea single de pe cel de-al doilea album de studio al lui Meghan Trainor, Thank You. The cântec a fost co-scris de Meghan Trainor și Jason Derulo, printre alții. Înregistrarea a fost produsă de Ricky Reed, care ...

Citeste mai mult

Top 100 de cântece pop din 2006

100-91 Cu amabilitatea A&M Desigur, aceasta este o listă subiectivă bazată pe judecăți de calitate în loc de cifre de vânzări sau difuzare radio. Un număr de cântece au recenzii extinse - faceți clic pe cuvântul „Recenzie” pentru a citi mai m...

Citeste mai mult