First-Person Stabber: 'Pandemic' Movie Review

Už predtým sa natáčali filmy z pohľadu prvej osoby (napríklad remake), ale so zvyšujúcou sa mobilitou kamerových technológií sa filmy ako GoPro-shot Hardcore Henry dosahujú úroveň pohltenia diváka, ktorá bola predtým prakticky neznáma; nazvite to „filmová strieľačka z pohľadu prvej osoby“. Jeho predchodca, nájdené zábery formátu, je stále základom moderných hororových filmov, takže nikoho neprekvapí, že sa pridáva aj horor Hardcore Henry v tomto hnutí novej generácie. Ale robí Pandemický máte, čo je potrebné na to, aby ste udržali tento začínajúci štýl filmovania?

Pandemický na prvý pohľad

Súhrn: Počas apokalyptického moru pátra tím záchranárov v Los Angeles po neinfikovaných preživších.

Obsadenie: Rachel Nichols, Alfie Allen s Missi Pyle, Mekhi Phifer, Paul Guilfoyle, Danielle Rose Russell.

riaditeľ: John Suits.

Štúdio: XLrator Media.

Hodnotenie MPAA: NR.

Doba chodu: 91 minút.

Dátum vydania: 1. apríla 2016 (na vyžiadanie 5. apríla)

upútavka: Oficiálne Pandemický Filmová ukážka na YouTube.

Dej

V nie tak vzdialenej budúcnosti bude a mor predbehol planétu a premenil chorých na šialené, vražedné, kanibalistické monštrá. Doktorka Lauren Chaseová (Rachel Nichols) len o vlások unikla z New Yorku pred jeho pádom a cestuje do svojho rodného mesta Los Angeles, aby tam bojovala s pandémiou. Je poverená vedením štvorčlenného tímu, ktorý mal namieriť do školy v centre mesta pri hľadaní iného tímu, ktorý stratil kontakt s domovskou základňou pri pokuse o záchranu skupiny preživších.

Jej úlohou je nájsť tých, ktorí prežili, vykonať krvný test, aby sa zistilo, či sú infikovaní, a priviesť späť neinfikovaných. V tajnosti má však na mysli iný cieľ: nájsť svojho manžela a dospievajúcu dcéru, s ktorými stratila kontakt pri vypuknutí epidémie. A Lauren nie je jediná s postrannými úmyslami; jej kanonier (Mekhi Phifer) má manželku, ktorá sa stratila s druhým tímom. Jej navigátorka (Missi Pyle) prišla o syna a jej vodič (Alfie Allen) je zúfalý bývalý podvodník, ktorý, zdá sa, ide len pre seba. Dokonca aj jej nadriadení sú otázni; čo presne robia s pozostalými, ktorí im boli doručené? Zdá sa, že keď sa svet rozpadne, najťažšie je obnoviť dôveru.

Konečný výsledok

Nedá sa poprieť PandemickýŠtýl POV okamžite podmaní a podnieti zvedavosť o možnostiach spojenia hororového filmu s videohrou z pohľadu prvej osoby. Ale diabol je v detailoch, a hoci existujú prchavé momenty, v ktorých zachytíte závan viscerálneho potenciálu „Hardcore Henry Stretáva sa Crazies“, nikdy to skutočne nezasiahne trýznivý, chaos plný zenitového žánru, po ktorom túžia fanúšikovia.

Sledovanie Pandemický v skutočnosti vás núti oceniť úspechy Hardcore Henry -- alebo ak ste to nevideli, hudobné videá ( "The Stampede" a "Bad Motherf**ker“), ktoré boli v podstate skúšobnými jazdami tohto celovečerného filmu. Zručnosť konania - hladkosť, súdržnosť, ambicióznosť - v tomto úsilí to dáva najavo PandemickýTechnické prevedenie jednoducho nestačí.

Áno, Pandemický vás dostane do topánok (alebo v tomto prípade do prilby) osoby, ktorá prechádza akčnou rukavicou, ale zriedka cítiť sa skutočne ponorený do sveta a žiadna z akčných sekvencií nie je taká ohromujúca ako hociktorý minútový úsek tejto hudby videá. Časťou problému môžu byť použité kamery; chýba im určitá blízka a osobná intimita. Pohyby nie sú dostatočne plynulé, čo oslabuje realizmus a zatemňuje akciu, čo ju robí niekedy je ťažké rozlúštiť, čo sa deje (najlepší odhad: infikovaného zastrelili alebo ho bili). V jednej obzvlášť nepríjemnej scéne je jedinej osobe, ktorá zostala s kamerou na prilbe, povedané, aby utekala, ale ona sa stále nezmyselne odmlčí a pozerá sa späť na infikovaných, aby ich mohli zachytiť na obrazovke. Zvláštne, inokedy sa POV posúva preč od vačiek prilby, čím sa zdanlivo porušujú nepísané pravidlá filmu. (Alebo sú sanitky vybavené kamerami nasmerovanými na predné sedadlo?)

Rovnako ako samotný formát, rozsah Pandemický je ambiciózna, pretože sa snaží premeniť veľkú metropolitnú oblasť ako Los Angeles na apokalyptický pustatina. Výsledok je obdivuhodný, blokovanie ulíc tu a tam a využitie existujúcich oblastí ako Skid Row a povodie rieky L.A., ale rozpočtové obmedzenia sú zjavné v niektorých hrozne vyzerajúcich CGI požiarov a v skromnej veľkosti hordy infikovaných.

Silné obsadenie známych tvárí pomáha predať scenár, ktorý síce vytvára pevné emocionálne jadro vzdať sa, čo sa náhle skončí bez preskúmania naznačeného špinavého tajomstva v radoch Laureniných nadriadených.

Na koniec, Pandemický najlepšie zažije s temperovanými očakávaniami priamo na video skôr ako divadelné výšky filmu Hardcore Henry.

The Skinny

• Herectvo: C+ (Dobré obsadenie drží všetko pohromade.)
  • Smer: C- (Obdivuhodne ambiciózne, ale prevedenie chýba, s niektorými nepríjemnými uhlami je problém zachytiť všetko na obrazovke.)
  • skript: C- (Pekný emocionálny základ, ale postavy sa cítia trochu sebecké a postradateľné; končí príliš náhle.)
  • Gore/Efekty: C+ (pevná krv; zlé CGI.)
  • celkovo: C (Oplatí sa to pre fanúšikov zombie/infekcie, ktorí hľadajú niečo trochu iné, ale nikdy nedosiahnu svoj potenciál.)

Zverejnenie: Distribútor poskytol bezplatný prístup k tomuto filmu na účely recenzie. Viac informácií nájdete v našich Etických zásadách.

Členkové čižmy: čo nosiť k ženským štýlom

Zamilujete sa do nového páru členkové čižmy každý rok, ale pýtate sa, ako ich môžete nosiť, aby boli lichotivé? Sú to najmenej obľúbené štýly dámskej obuvi u niektorých pozorovateľov módy. Túto povesť si nezískali za to, ako vyzerajú, ale za to, ...

Čítaj viac

Dekódované písmená šírky topánok pre mužov

Na získanie správne padnúcej pánskej obuvi nestačí vedieť len veľkosť vašej obuvi. Šírka je tiež faktorom. Iste, bolo by ľahké, keby výrobcovia topánok jednoducho uviedli, že ich strih je buď „široký“ alebo „úzky“. Namiesto toho používajú rad pís...

Čítaj viac

10 najlepších farebných odtieňov Nike Air Max 1

Pokiaľ ide o retro bežecké topánky, snáď najobľúbenejším modelom zo všetkých je Nike Air Max 1. Vyrába sa v stovkách farebných odtieňov, rôznych materiáloch a aktualizovaných konštrukciách v priebehu rokov od jeho vzniku pôvodné vydanie v roku 19...

Čítaj viac