Kā kļūt par labāku draugu pieaugušajam ar Aspergera sindromu (augsti funkcionējošs autisms)

click fraud protection

Kailija Šeja ir pusmūža amerikāniete, kas dzīvo ar autismu, un viņai patīk dalīties ar grūti nopelnītiem dzīves uzlauzumiem ar cilvēkiem, kuriem tie ir nepieciešami.

Jūsu draugam ar Aspergera sindromu ir nepārtraukti jāpielāgojas jums sarunās. Uzziniet, kā jūs varat atvieglot daļu no viņu sloga un pielāgot tos.

Mohammad Mardani fotoattēls vietnē Unsplash; Canva

Dažreiz cilvēki ar Aspergera sindromu vēlas pārtraukt jūs uzņemt un atpūsties

Lai parādītu pat saprātīgu normālu izskatu, daudziem cilvēkiem ar jebkādu autisma pakāpi, pat tiem no mums, kuri tiek uzskatīti par labi funkcionējošiem, ir jāiegaumē simtiem sociālo noteikumu. Mēs neesam pabeiguši pat tad; mums joprojām ir jāiegaumē, ko nozīmē jūsu sejas izteiksmes, un jāvingrinās spoguļu priekšā, lai mēs varētu tās uzklāt uz sejas, kad sazināmies ar jums. Mums, Aspies, ir arī jācenšas atšifrēt mājienus, mājienus, zemtekstus un pasīvi agresīvus mēģinājumus mainīt uzvedību, ko daudzi cilvēki izmanto vienkāršas runas vietā.

Kamēr mēs to visu darām, mēs varam arī mēģināt simulēt normālu acu kontaktu, lai citiem cilvēkiem būtu ērti un ērti nodrošināt, ka viņi neuzskata, ka mēs esam viltīgi, melīgi vai neuzticami, pamatojoties uz to, uz ko mēs skatāmies vai neskatāmies viņu sejās un kā mums iet par to. Visu laiku mēs uztraucamies par to, vai cilvēki nepareizi interpretēs mūsu teikto. Daudzi Aspie ir tik ļoti satraucoši, ka koncentrēšanās, kas nepieciešama, lai veiktu visas citas lietas, ir nedaudz nenotverama.

Saziņa ir saistīta ar neizrunātiem nosacījumiem un noteikumiem

Šķiet, ka lielākā daļa cilvēku vairāk pievērš uzmanību ķermeņa valodai, sejas izteiksmēm un fiziskajam izskatam vārdus vai darbības, kad runa ir par to, ko, viņuprāt, cilvēks saka un ko viņi domā par šo personu raksturs. Lielākajai daļai cilvēku ir jāizpilda daudzi nosacījumi, daudzi noteikumi, kas viņiem jāievēro, un ir daudz darāmā, lai sazinātos ar viņiem, neapgrūtinot viņus.

Viņi var viegli kļūt nepastāvīgi un izteikt verbālus uzbrukumus vai izteikt par mums izteikti negatīvus uzskatus, ja mēs izdarām kaut nelielu kļūdu saziņā. Lai sazinātos ar pieaugušajiem, kuriem nav autisma, daudziem autisma spektra cilvēkiem ir gandrīz pastāvīgi jāstaigā pa olu čaumalām.

Daudzi cilvēki ar labi funkcionējošu autismu vai Aspergera sindromu lielāko daļu sava laika pavada jūsu klātbūtnē, veicot sarežģītas un nogurdinošas lietas, lai jūs varētu pielāgoties. Lielākā daļa cilvēku pamana paslīdēšanu tikai tad, kad atmiņas mūs pieviļ un mēs aizmirstam, kā izteikties pareizi vai varbūt izvēlēties nepareizo vai kad mēs reaģējam uz viņu teikto, nevis uz to, ko viņi ir teikuši domāts.

Attiecības ir sarežģītas pieaugušajiem ar autisma spektru

Kā jūs droši vien varat iedomāties, tas viss ļoti apgrūtina attiecības cilvēkiem ar autismu. Cilvēkiem ar pat visaugstāk funkcionējošām formām gandrīz nekad nav iespējas vienkārši atpūsties un izbaudīt sevi, kad apkārt ir citi cilvēki.

Ja tie no mums šajā spektrā rīkotos un runātu mums loģiski un normāli, lielākā daļa cilvēku nekad netērētu laiku vai pūles, lai mūs iepazītu, vai pat pārtrauktu ar mums sazināties mums. Dažreiz tas mums ir pārāk daudz darba, jo mums joprojām ir jādara viss, kas jums jādara.

Arī jūs varat panākt kompromisus

Ja jums patīk kāds, kuram ir AS, vai jums rūp kāds, kurš slimo ar AS, es aicinu jūs lasīt tālāk un apsvērt dažus kompromisus un ļoti vienkāršus pielāgojumus mūsu atšķirībām. Ar ļoti nelielu piepūli jūs varat padarīt šīs personas dzīvi vieglāku un mazāk saspringtu. Jūs varat uzlabot savas attiecības, ik pa brīdim mainot tikai dažus savus ieradumus, lai jūsu draugs vai ģimenes loceklis dažkārt varētu vienkārši atpūsties un būt viņš pats.

Ja vēlaties uzzināt, kā saprasties ar labi funkcionējošiem autisma cilvēkiem, esat atradis lielisku vietu, kur sākt.

Kā uzlabot savas attiecības ar pieaugušo, izmantojot AS

  1. Pārtrauciet dot mājienus un izmantot zemtekstu
  2. Uzziniet, kā runāt par Aspergers
  3. Pārtrauciet pieņemt, ka autisti dod mājienus vai runā ar zemtekstu
  4. Rīkojieties tā, kā jūsu draugs vai ģimenes loceklis saka, ka viņa jūtas, nevis kā jūs domājat, kā viņai vajadzētu justies
  5. Būsim paši

Iemācieties būt labāks draugs kādam ar autismu.

Oriģinālais fotoattēls, ko veidojis Ravenwood, freeimages.com

Svarīga piezīme

Es neesmu licencēts terapeits vai nekāda veida medicīnas speciālists. Es vienkārši esmu cilvēks, kuram ir Aspergera sindroms, vēl viens labi funkcionējoša autisma nosaukums.

Šī raksta mērķis ir sniegt ieskatu cilvēkiem, kuri vēlas uzzināt vairāk par AS personiskā līmenī, lai palīdzētu viņiem saprast vairāk par to, ko nozīmē spektra traucējumi. Neviens no šajā lapā sniegtajiem ieteikumiem nav paredzēts profesionāļa padoma aizstāšanai.

1. Pārtrauciet dot mājienus un izmantot zemtekstu

Mēģiniet padomāt par to, ko sakāt, pirms to sakāt. Vai jūs domājat tieši to, ko šie vārdi nozīmē saskaņā ar vārdnīcu, vai arī jūs mēģināt pateikt kaut ko vairāk, nekā norāda tikai izgrieztie vārdi? Ja jūs mēģināt mainīt cilvēka uzvedību, tieši nejautājot viņam vārdos, jūs sniedzat mājienu. Ja jūs mēģināt sazināties kaut ko atšķirīgu no tā, ko saka faktiskie vārdi, apvienojot tos noteiktā veidā, lai sniegtu smalku un emocionāli nozīmīgāku nozīmi, kuru izmantojat zemteksts.

Lasiet vairāk no Pairedlife

3 padomi, kā labāk runāt

Kā izlikties, ka jūsu laulība ir laba

Kā uzvarēt cīņā ar jauktu vīramāti

Nevajag dauzīties, no tā nekas neiznāks, ko gribētos! Persona autisma spektrā tikai apmulsīs un sarūgtinās, un, visticamāk, mēģinās uzminēt, ko jūs domājat. Es parasti uzminu nepareizi un apbēdinu otru cilvēku. Viņš vai viņa parasti uzmin (nepareizi), ka es rīkojos pretēji vai apzināti rupjš, vai ka es vienkārši izliekos, ka nesaprotu, par ko tiek dots mājiens.

Vai visiem iesaistītajiem nebūtu tik daudz vieglāk, ja mēs visi tikai pateiktu, ko domājam?

2. Uzziniet, kā runāt par Aspergers

Daudzi cilvēki mūsu kultūrā netic mācīšanās traucējumiem vai problēmām, kurām nav redzamu fizisko rādītāju. Grāmata Vai es varu pastāstīt par Aspergera sindromu?: Rokasgrāmata draugiem un ģimenei palīdz izskaidrot, ka Aspergers pastāv un kas tas ir tādā veidā, kas būtu noderīgs saziņā ar cilvēkiem, kuri nesaprot, kas ir labi funkcionējošs autisms.

3. Pārtrauciet pieņemt, ka autisti dod mājienus vai runā ar zemtekstu

Ja ievērosit arī šo ieteikumu, jūs varēsiet nedaudz vairāk atpūsties. Kad ar jums runā autisma cilvēks, koncentrējieties tikai uz vārdiem. Padomājiet par to, ko vārdi nozīmē, savērti kopā, un atlaidiet visas jūtas, kas jums varētu rasties, ja runātājs ir paslēpis tajos sekundāru un slepenu nozīmi, lai jūs varētu atrast.

Lai gan dažiem autiskiem patīk spēlēt vārdu spēles, piemēram, rakstīt vārdus, parasti nav dabiski runāt emocionāli piesātinātā kodā, kā to dara lielākā daļa cilvēku. Ja pieņemat, ka mēs sakām to, ko domājam, jums ir ārkārtīgi liela iespēja, ka jums būs taisnība.

Ja cilvēki pieņem, ka es dodu mājienu, tas mani tikai satrauc un liek viņiem saprast īstos vārdus, kurus esmu runājis, lai arī cik vienkārši tie būtu pēc nozīmes. Tas liek citiem cilvēkiem šķist daudz lēnākiem, nekā viņi patiesībā ir. Vidēji cilvēki parasti nav stulbi; viņi vienkārši pavada tik daudz laika, meklējot lietas, kas neeksistē, ka dažreiz tā šķiet. Iespējams, tāpēc šķiet, ka daudzi Aspie labāk saprotas ar bērniem nekā pieaugušie; bērni parasti nerunā iekšā un negaida, ka citi cilvēki runās mājienos vai zemtekstā.

Dzīve nav aukstā kara spiegu filma; mums nav jāsazinās ar kodu.

4. Rīkojieties tā, kā jūsu draugs vai ģimenes loceklis saka, ka viņa jūtas, nevis kā jūs domājat, kā viņai vajadzētu justies

Tas šķiet pašsaprotami, un es domāju, ka tas ir labs padoms piemērot visiem, ko pazīstat, neatkarīgi no tā, vai viņi ir autisma spektra vai nē. Ja jūsu ģimenes loceklis saka, ka, veicot kādu noteiktu darbību, viņš jūtas neērti, tas liek viņam justies neērti, pat ja jūs domājat, ka tam nevajadzētu. Ja jūsu draugs vai ģimenes loceklis saka, ka ar kaut ko viņai viss ir kārtībā, iespējams, ka viņai viss ir kārtībā, pat ja jūs domājat, ka viņai nevajadzētu justies labi ar kaut ko. Tomēr daudzi cilvēki iemācās teikt, ka viņiem viss ir kārtībā ar lietām, kas viņiem nav labi (autisma vai nē), jo viņi ir uzzināja, ka viņi var izvairīties no daudz sāpīgāka apmulsuma, kad citi cilvēki dramatiski pārmērīgi reaģē un liek ainas.

Ar ļoti nelielu piepūli jūs varat izvēlēties būt pieklājīgs un rīkoties tā, it kā autists nozīmē tieši to, ko viņš vai viņa saka.

Lūdzu, neveidojiet ainu un nepiesaistiet uzmanību publiski, kad nolemjat neticēt tam, ko jūsu draugs ar Aspergers saka par to, kā viņš vai viņa jūtas. Uzstājot, ka šī persona rīkojas aizvainota vai skaļi apvainojas viņa vārdā, jūsu draugs vai ģimenes loceklis, iespējams, tikai sajutīs diskomfortu, samulsumu un kaunu. Jo biežāk tu veidosi ainas publiski, jo mazāk viņš vai viņa vēlēsies ar tevi darīt.

5. Būsim paši

Pavadot laiku kopā ar savu draugu vai ģimenes locekli ar autismu, jūs patiešām varat mazināt spiedienu uz viņu vai pasakot viņam vai viņai, ka viņš vai viņa var beigt uzdarboties ar jums, kad neesat publiski iestatījumu. Saki to tikai tad, ja tu to tiešām domā. Ja nevarat tikt galā ar acu kontakta trūkumu, atbilstošas ​​sejas izteiksmes vai ķermeņa valodas trūkumu, vai autisma uzvedība, piemēram, roku vicināšana, griešanās vai šūpošana, to neizraisa piedāvājums.

Negatīvas reakcijas uz to, ka esam mēs paši, kad esam aicināti būt paši, ir ļoti emocionāli sāpīgas un liks mums zaudēt lielu uzticību cilvēkam, kurš šādi reaģē. Manuprāt, šādas reakcijas, ja tās apvieno ar lūgumu būt mums pašiem, arī normālam cilvēkam liek izskatīties kā nenobriedušam stulbim.

Esiet gatavs paskaidrot, ko jūs domājat, jo cilvēki parasti nedomā, ka mums patiešām vajadzētu atpūsties un būt mēs paši, kad viņi to saka, viņi parasti domā rīkoties un runāt tā, kā viņi dara, kad viņi ir atvieglinātas.

Es augstu vērtēju laiku, ko pavadu vienatnē ar savu otro pusīti, jo viņš pieņem mani tādu, kāda esmu, šad un tad ar ļoti mazu pārliecību.

Jautājumi un atbildes

jautājums: Mans nediagnosticētais Aspie draugs bloķēja jebkādu saziņu ar mani pēc četru gadu iepazīšanās. Ko man darīt?

Atbilde: Es pats esmu tikai cilvēks ar Aspergeru. Profesionāls terapeits, iespējams, jums būtu daudz noderīgāks nekā es.

Viena lieta, ko es zinu kā cilvēks, kurš ir bijis attiecībās, ir tas, ka parasti ir loģisks iemesls, kāpēc cilvēki pārtrauc sazināties, pat ja viņu loģika jums nav jēga. Es dažreiz atkāpjos no visiem cilvēkiem, jo ​​kaut kas notiek ar konkrētu cilvēku vai ar mani. Piemēram, iespējams, kāds no maniem istabas biedriem izturas pret mani kā pret savu kalponi, bet tas liek man uz dažām dienām vai nedēļām atteikties no jebkādas cilvēciskas komunikācijas. Nav runa par to, ka es turētu ļaunu prātu vai klusi izturētos pret viņu, bet gan tas, ka viņas nespēja uzlūkot mani kā sev līdzīgu cilvēku ar domām un jūtām, bija dziļi satraucoša un aizvainojoša. Lielākā daļa no manām sociālajām pūlēm ir saistītas ar iekļaušanos, tāpēc mana motivācija socializēties pazūd, kad es nopietni mēģinājumi iekļauties, piemēram, uzkopšana pēc nekārtīga istabas biedra, atgriežas un rada sekas emocionāla vardarbība. Tas ir kā atrast mīnu savā pagalmā; pēc tam vairs nevar pateikt, kur ir droši spert soli.

jautājums: Manam draugam pēc visām pazīmēm ir Aspergera sindroms. Viņš nekad to nav pieminējis, bet kā es ar viņu varētu pieiet šai tēmai, vai man vajadzētu?

Atbilde: Tas tiešām ir atkarīgs no tā, kāpēc vēlaties pievērsties tēmai. Ja vēlaties padarīt viņu ērtāku, es teiktu, ka turpiniet. Par to, kā es tevi vai tavu draugu nepazīstu, tas ir atkarīgs no tevis. Neatkarīgi no tā, ko jūs darāt, vispirms skaidri un gaiši izklāstiet savu motivāciju, pretējā gadījumā viņš padomās par to, kas notiek pīkstiens, Aspergers vai nē. Tā ir tikai mana pieredze ar puišiem ar medicīniskām problēmām, par kurām viņi nezināja.

jautājums: Mana māsīcas dēlam ir Aspergers. Viņa man teica, bet es domāju, ka viņa ir aizmirsusi. Vai tas ir iespējams? Esmu pietuvojusies viņai un viņas vīram, un es nedaudz lasu par simptomiem. Es tiešām jūtu, ka viņai ir arī Aspergers. Es nevēlos pievērsties šai tēmai, bet es vēlētos zināt, kā uzvesties, lai viņa nesaspringtos ar mani, un vēlos palīdzēt arī savam dēlam, it īpaši, ja viņš grasās zaudēt savaldību. Es jūtos neveikli noteiktās situācijās.

Atbilde: Šķiet maz ticams, ka viņa ir aizmirsusi, ka viņas dēlam ir ASD, bet viņa, iespējams, ir aizmirsusi, ka viņa jums teica. Par to, kā jūs varat uzvesties viņas tuvumā, izmēģiniet padomus rakstā, kurā uzdevāt šo jautājumu. Ja jūtaties neveikli, noskaidrojiet, kas jums jādara, lai normāli izturētos pret cilvēkiem, kas atšķiras no jums. Daudziem neirotipiskiem cilvēkiem ar to ir lielas grūtības, jo atšķirību pieņemšana mūsu kultūrā bieži tiek apspiesta, nevis tiek mudināta. Man ir prieks redzēt, ka jūs veidojat savu ceļu uz labāku izpratni, un tas noteikti ir solis pareizajā virzienā.

© 2012 Kylysa Shay

barba 2019. gada 13. novembrī:

manam 17 gadus vecajam partnerim ir labi funkcionējošs Aspergera sindroms; mūziķis. Tā viņš ir darījis visu mūžu.

Esmu pievilcīga, man patīk būt sabiedriskam ar visu dzimumu pārstāvjiem.

Kad uz skatuves ienāk vīrietis, jebkurā draudzības līmenī, kuru es varētu apskaut vai pat neapskaut, viņa skatījums ir tāds, ka es pārkāpju lojalitāti un man nevar uzticēties. Es nekad neesmu gulējis ne ar vienu citu, ne arī negribu.

Tas ir kaitīgi no abām pusēm, jo ​​viņa skatījums ir kaitīgs.

Tesa Šlesingere 2018. gada 19. decembrī:

Labi uzrakstīts. Jūs to esat īsumā iekļāvis. Es domāju, ka daudz kas ir pārprasts par aspies. Man ir bijis vajadzīgs mūžs, lai iemācītos sazināties ar citiem. Esmu arī iemācījusies, ka ir situācijas, no kurām man ir jāizvairās. Es nevaru tos pārvaldīt.

Mana meita, kas mācīja speciālajā autisma skolā, teica, ka viņa iemācījās labi sazināties ar mani tikai tad, kad saprata, ka man ir Aspergers.

Savukārt, tā kā es sapratu, ka autisma spektrā esmu daudz dziļāk nekā iepriekš diagnosticēts, man bija jāapgūst daudzas jaunas prasmes.

Man tagad viss ir kārtībā, bet dažreiz ir nogurdinoši ilgstoši socializēties ar cilvēkiem, kuri nav loģiski un neatbild uz jautājumiem tieši.

Atzīmēt 2018. gada 16. novembrī:

Paldies par šo patiešām noderīgo rakstu. Esmu ieguvusi jaunu draugu, kuram ir AS, un es uzgāju jūsu rakstu, pētot, lai es varētu viņu labāk saprast. Tas tiešām ir palīdzējis manai izpratnei.

Robs Ferdons 2018. gada 17. maijā:

Paldies par iekšējo informāciju! Es sāku attiecības ar sievieti, un viņas 22 gadus vecajam dēlam ir Aspergers. Es par to neko daudz nezināju, tāpēc sāku par to izglītoties. Esmu bijis daudzās vietnēs un redzējis šo vietni no personas, kurai tas patiešām ir, un uzskatīja, ka būtu noderīgi uzzināt vairāk par to. Es vēlos iegūt pēc iespējas vairāk zināšanu par to no rezekcijas gan viņas dēlam, gan viņa mātei. Paldies!

Nezināms idiots ar smagu depresiju 2018. gada 15. aprīlī:

Ak dievs, es pašlaik cenšos sadraudzēties ar šo puisi, un ļaujiet jums pateikt, ka esmu lasījis visu no laika, kad viņš man teica tik nepareizi, tagad es jūtos neērti (arī par to smejos). Esmu ļoti priecīgs, ka, meklējot atbildes, uzdūros šim rakstam, jo ​​tas, kā es rīkojos sabiedriski, ievainots un apmulsis, kad viņš pēkšņi pārtrauca ar mani runāt un komunicēt, es domāju, ka esmu sajukusi slikti. Dažos veidos es viņu sajutu neērti, jo arī es nepareizi lasīju. (Tātad notikumu laika skala bija ļoti labi sakārtota tādā veidā, ka šķita, ka no manis tiek vairījās)

Es domāju, ka mēģināšu ar viņu vairāk runāt klātienē, nevis rakstīt īsziņas, un pielikt vairāk pūļu? Es vienkārši nezinu robežu starp draudzību vai vienkārši kaitinošu attieksmi. Jo īpaši tāpēc, ka viņš ir vadītājs, bet es esmu darbinieks un vienmēr skraida apkārt, darot lietas. Bet viņš man velta visu savu uzmanību, kad mēs runājam, man droši vien vajadzētu atslābināties ar sarkasmu un jokiem, vai ne? Un mainīt veidu, kā es pret viņu izturos darbā. Es gribu uzsist pa pieri, jo jūtos kā idiots, liels paldies par šo rakstu.

Alegria 2017. gada 18. decembrī:

mazliet savādāka perspektīva... pat neapzinoties kaut ko konkrētu vai konkrētu iegaumēt vai pārraudzīt, bet tikai pastāvīgo spriedzi un diskomforts, sazinoties ar lielāko daļu cilvēku un mēģinot vispārīgi noteikt, ko viņi vēlas vai sagaida, vai ko viņi vēlas nodomi ir... pat tad, ja viņiem ir aizdomas, ka viņi vēlas citādu vai labāku atbildi, nejūtot enerģiju, kas uzplūst, lai to sniegtu, un tikai vispārīgi vēloties, lai tā nebūtu tik nogurdinoša... izņēmums ir tie cilvēki, kuri patiesībā ir godīgi un tieši un nespēlē sociālās spēles, lai iegūtu enerģiju vai iegūtu savu ceļu, vai jebkas cits... ja tu kādam īsti nepatīk, tad tā ir tikai pūļu izniekošana, bet, ja tas ir darba kolēģis, tad tev/man ir pienākums tiešām pielikt pūles... un tā tas lielākoties ir.. pūles

Ādams 2017. gada 9. oktobrī:

Tas bija tik patīkami lasīt. Es varu ļoti piekrist lielai daļai jūsu teiktā, pat dažas reizes smējos. Jo īpaši "Pārtraukt mājienu un zemteksta izmantošanu". Es tik ļoti dusmojos uz savu draudzeni, uzdodu elementāru jautājumu un viņa atbild ar nebūtisku informāciju. Vai, piemēram, ja es kādu nedzirdu, es varētu atbildēt ar: "Ko?". Deviņas reizes no desmit viņi neatkārto teikto. Manuprāt, tas var būt tik kaitinoši, jo kāpēc gan kāds nedomātu tikai to, ko saka? Izklausās tik nepraktiski, autistiski vai nē.

Jebkurā gadījumā paldies, ka rakstījāt. Lūdzu rakstiet vairāk. Es tos izlasīšu.

cazmc 2017. gada 27. aprīlī:

Paldies par atsauksmēm. Reiz konferencē satiku sievieti, kura bija zaudējusi 3 gadus vecu bērnu vēža dēļ. Viņa man teica, ka viņai ir tāda pati pieredze, kāda ir jums — cilvēki vienkārši atkāpās no viņas, iespējams, tāpēc, ka viņi nezināja, ko darīt vai teikt. Mana atziņa no šīs sarunas un šīs tiešsaistes apmaiņas ir vienkārši būt tur un parādīties! Pārējo varam izdomāt pa ceļam. Paldies un atvainojos par jūsu zaudējumiem. Varbūt jums vajadzētu izteikt šiem cilvēkiem, ka jums palīdz šajā zaudējuma laikā būt iekļautam ikdienas lietās.

Kylisa Šeja (autore) no Skats uz pļavu netālu no Grandrepidsas, Mičiganas štatā, ASV 2017. gada 27. aprīlī:

Šobrīd es pārdzīvoju sēru procesu pēc vairākiem cilvēku mīļajiem un kaķa, kuru mantoju no vismīļākā no viņiem. Es varu jums pateikt, ko es gribu, bet es nezinu, cik tas būtu aktuāli jūsu draugam, jo ​​katrs cilvēks ir atšķirīgs.

Es vēlos būt iekļauts savu draugu dzīvē tāpat kā pirms zaudējumiem. Daudzi no viņiem ir atrāvušies. Viņi izvairās pat pieminēt manu vārdu Facebook, piemēram, atzīties, ka esmu kaut kur ar viņiem devies vai spēlējis spēli ar viņiem irl desmit gadus, kamēr atpazīt visus citus, kas darīja to pašu, kaut kādu iemeslu dēļ būtu slikti. Tas liek man justies neredzamai un nevēlamai.

Noteikti sakiet savam draugam, ka rūpējaties par viņu neatkarīgi no tā, vai viņš strādā, neatkarīgi no tā, vai viņam izdodas vai neizdodas, jūs joprojām būsiet tur, jo es domāju, ka ikviens novērtētu šo noskaņojumu.

cazmc 2017. gada 27. aprīlī:

Es esmu NT ar draugu, kuram, manuprāt, ir Aspergers. Tāpēc es ļoti novērtēju jūsu viedokli. Tas man palīdz saprast draugu, kurš patiešām atšķiras no vairuma cilvēku, kurus pazīstu. Pašlaik viņš piedzīvo sēru procesu, jo viņš pamet darbu, kas viņam patīk, un uzņemas jaunu, kas ir izaicinošs. Viņš cenšas tikt galā ar skumjām un sāpēm, kuras viņš nesaprot. Viņš pilnīgi negaidīja, ka jutīsies šādi, un viņam ir grūti izteikt to, ko viņš jūt, un viņš vēlas, lai sāpes pazūd. Pārējiem draugiem - man ir instinkts, kā palīdzēt - mudiniet viņus runāt, izteikties, apskaut, būt klāt. Bet, kad mēs runājam un es viņam jautāju, kā viņš jūtas, viņš nevar man ļoti labi pateikt, un man šķiet, ka pat jautājums viņam šķiet kā spriedums. It īpaši, ja viņš nevar atbildēt. Ja tas būtu NT cilvēks, es pret viņu izturētos tā, kā es vēlētos, lai izturas pret mani, bet mēs esam tik atšķirīgi, ka tas nedarbojas. Es pat neesmu pārliecināta, ka viņam patīk, ja viņu apskauj. Protams, kā sieviete es zinu, ka mēs vienmēr vēlamies runāt par jūtām vai pat vēlamies runāt vairāk nekā vīrieši kopumā. Es augstu vērtēju jūsu komentārus par to, ka kāds ievēro, ko viņi vēlas. Tomēr es nedomāju, ka viņš zina, ko vēlas. Tāpēc es gribēju jautāt, kas jums palīdz, kad sērojat vai jūtat, ka nevarat izteikt emocijas? Vai vēlaties, lai kāds būtu pacietīgs un mudina jūs mēģināt? Vai arī man vienkārši klusēt? Vai arī piedāvājiet pilnībā novērst uzmanību no situācijas un iziet ar viņu kaut ko jautru?

Kylisa Šeja (autore) no Skats uz pļavu netālu no Grandrepidsas, Mičiganas štatā, ASV 2017. gada 22. aprīlī:

Tev ir pilnĪga taisnība. Dažiem autisma cilvēkiem ir ģēnijs aktiermākslā, un viņiem nav grūtību iekļauties. Vislabāk ir noskaidrot katra indivīda talantu un prasmi aktiermākslā un to, cik tas viņus izsmeļ vai neizsmeļ. Mēs visi nevaram būt tik talantīgi un prasmīgi aktieri kā Morgans Frīmens vai Roberts Kārlails, taču daži no mums var būt tādi, un daudzi var arī pakrist kaut kur ceļa vidū. Jo labāk mēs varam viltot normālu dzīvi un iekļauties jebkurā kultūrā, kurā dzīvojam, jo ​​drošāki, laimīgāki, veselīgāki un finansiāli piemērotāki mēs varam būt. Ikvienam ir atšķirīgs spēju līmenis un dažādi izaicinājumi.

Šejs 2017. gada 21. aprīlī:

Runājot kā cilvēks, kurš uzaudzis ar Aspergera sindromu... Es varētu arī piebilst, ka ne visi ar autismu vai Aspergera sindromu ir vienādi. Mums aug dažādas dzīves un vide, tāpat kā jebkuram citam, un mums visiem ir savas īpatnības, satraukums, fobijas un citas atšķirības, kas liek mums reaģēt vai uzvesties savādāk situācijas... Daži no mums ir prasmīgāki socializēšanās un iekļaušanās jomā nekā citi. Es tikai vēlos norādīt, ka ir laba ideja iepazīt mūs kā indivīdu un mēģināt mūs satikt, lai kur mēs tajā brīdī atrastos. Dažreiz tas var šķist daudz darba un pacietības, bet citreiz mēs varam jūs pārsteigt ar to, cik "normāli" esam!

Kylisa Šeja (autore) no Skats uz pļavu netālu no Grandrepidsas, Mičiganas štatā, ASV 2016. gada 27. decembrī:

Es priecājos palīdzēt. Depresija var būt slepkava, tāpēc paldies, ka sazinājāties ar jaunu cilvēku, kurš cieš no depresijas. Man ir Aspergers, un esmu atklājis, ka es vislabāk saprotos ar intravertiem cilvēkiem, jo ​​​​viņiem nav tendence radīt neērtības spiedienu uz mani, jo viņi, personīgi, mēdz patiešām saprast, cik neērti var būt noteiktas sociālās situācijas skaidrojums.

Luna55 2016. gada 27. decembrī:

Liels paldies par šo rakstu. Man ir draugs, kuru satiku tiešsaistē un kuram ir šis sindroms. Viņam ir tikai 18 gadi, un to pavada viņa hroniskā depresija. Paldies Dievam, viņš man atvērās un pēc divām dienām pastāstīja par savu sindromu. Es viņu klausījos un runāju ar viņu par viņu. Es viņam bieži saku, ka viņš nāk pie manis, kad jūtas viens, jo viņš bieži tā jūtas. Es par to īsti nesaprotu, tāpēc nezinu, ko īsti darīt, jo pati esmu intraverts. Šis raksts ļaus man uzzināt vairāk par to, tāpēc paldies.

Kylisa Šeja (autore) no Skats uz pļavu netālu no Grandrepidsas, Mičiganas štatā, ASV 2016. gada 21. decembrī:

Mēs pastāvīgi piedāvājam naktsmītnes tādiem cilvēkiem kā jūs. Pretējā gadījumā daži cilvēki, piemēram, jūs, uzbrūk mums emocionāli, finansiāli vai pat fiziski.

Mēs nevaram iegūt vai saglabāt darbu, saņemt atbilstošu medicīnisko aprūpi vai pat ārstēties ar elementāru cilvēka pieklājību, ja vien mēs nevaram apmierināt visus apkārtējos NT. Es personīgi esmu sists slimnīcā par to, ka esmu atpalicis, kad mani pieķēra pāris NT, kad es šūpoju, reaģējot uz to, ka tikko tiku izvarota, kamēr biju bez pajumtes. Visas šīs lietas (konkrētā izvarošana, piekaušana, bezpajumtniecība) bija tiešas vai netiešas sekas autists un nespēj izlikties normālā līmenī, lai normāli cilvēki nerīkotos līdzīgi mežoņi. Piedod man, ja tas neliek man raudāt, ja nemīli nevienu, kas ir pietiekami autists, lai šad un atkal izturētos pret viņiem kā pret īstu cilvēku; tava aizvainojuma sajūta šķiet maza un niecīga, salīdzinot ar to, ka nokļūsti slimnīcā, jo normāli cilvēki mani nevar pieņemt.

Ja lasāt vārdus lapā, ir skaidrs, ka tie ir paredzēti cilvēkiem, kuri vēlas būt labāki draugi tiem, kurus viņi mīl un kuriem ir autisms, nevis cilvēkiem, kuri ienīst atrasties mūsu tuvumā. Ja jūs nevarat ciest cilvēkus, kas atšķiras no jums, nelasiet viņu rakstīto un nepavadiet laiku ar viņiem. Varat arī pajautāt sev, no kurienes nāk jūsu vēlme tiešsaistē aizskart nejaušus autismus, un tikt galā ar to.

Jums nav ne mazākās nojausmas, pret ko jūs šodien esat izvēlējies uzbrukt, vai arī par ko es pašlaik ciešu. Lai jūs zinātu, mana māsa tikko nomira, un es saskaros ar faktu, ka tādi cilvēki kā jūs ir tikuši galā, tāpēc nav nekādu bēdu konsultāciju pieejams tādiem cilvēkiem kā es, kas dara jebko, izņemot mūs modelē bēdu veidus un izpausmes, kas netraucēs cilvēkiem, piemēram, tu. Es nevaru saņemt palīdzību ar savām sāpēm; viss, ko es varu saņemt, ir palīdzēt atturēt tādus cilvēkus kā jūs no sliktas un nenobriedušas reakcijas uz manām bēdu izpausmēm. Jums, iespējams, ir vienalga, un jūs redzat manu vēlmi uzskatīt par cilvēku kā kaut ko tādu, par ko man vienkārši nevajadzētu būt, jo jūs nevarat redzēt mani vai citu personu, kas līdzīga man, kā cilvēku ar vajadzībām un jūtām. Šķiet, ka jūs redzat manas cilvēka pamatvajadzības un vēlmes kā savtīgas.

Šī lapa jūs apbēdina, jo esmu lūgusi cilvēkiem, kuri GRIB, dot saviem autisma mīļajiem iespēju būt viņiem pašiem, pārtraukt viņu izmitināšanu uz īsu laiku. Padomājiet par to minūti. Jūs esat apbēdināts, ja kāds sniedz ieteikumus, kurus viņai lūdza lasītāja, dot cilvēkiem, kuri vēlas būt labāki draugi tiem autistiem, kurus viņi mīl. Autistiem ir jāpielāgojas normāliem cilvēkiem katru sekundi, kad esam kopā ar viņiem, tomēr jūs to uzskatāt par savtīgumu izskaidrot, kā cilvēki, kuri patiešām rūpējas par saviem autisma mīļajiem, dažreiz var dot viņiem iespēju gūt atvieglojumu un būt paši.

Tessa 2016. gada 19. decembrī:

Lūdzu, uzmanīgi ieklausieties sevī.

Tas viss ir par tevi. Tavas grūtības utt utt.

Un atkal mums, NT, ir jānoliecas atpakaļ, lai jūs varētu izmitināt.

Kā ar NT. Vai esat kādreiz domājis, cik grūti mums ir tikt galā ar spieķiem? Ļoti grūti!! Apsveriet arī to, lūdzu. Ļoti novērtēts.

Kylisa Šeja (autore) no Skats uz pļavu netālu no Grandrepidsas, Mičiganas štatā, ASV 2016. gada 26. oktobrī:

Es īsti nevaru izgaismot, kāpēc tavs draugs tevi bloķēja Facebook, jo autisti ir tikpat individuāli kā jebkurš cits. Vienīgais autismam raksturīgā mērkaķa atslēga, ko es varu iedomāties, ir tāda, ka mums ir tendence ticēt citu cilvēku teiktajam. Kopējs draugs būtu varējis teikt, ka jūs darījāt vai pateicāt kaut ko tādu, kas ļoti loģiski liktu jūs izslēgt no draugu saraksta, ja tā patiešām būtu patiesība. Es ieteiktu jums izpētīt šo iespēju un pēc tam apsvērt visus parastos iemeslus, kāpēc cilvēki bloķē viens otru Facebook, ja tas tā nav.

Esmu bloķējis cilvēkus pakalpojumā Facebook, jo:

* Atkārtoti ievietoju politiskos materiālus pie savas sienas, lai sāktu strīdus.

* Joko par tādām tēmām kā izvarošana un neapstājas, kad jautā.

* Briesmīga uzvedība bezsaistē, piemēram, geju bērna izspiešana, laulātā vai partnera vardarbība, kāda iebiedēšana darba vietā vai vardarbīga vai ļaunprātīga nozieguma izdarīšana.

* Atkārtoti izturos rupjš pret citiem saviem draugiem.

* Kiberizsekošana kādam citam, ko es pazīstu.

* Turpināt runāt pret mani vai izturēties pret mani kā pret stulbu pēc tam, kad esmu lūgusi viņus pārtraukt.

* Patiesībā sauc mani vai kādu citu par atpalikušu vai kaut ko līdzīgu.

* Mēģinu izmantot mani un manus draugus, lai reklamētu to, ko viņi pārāk bieži pārdod.

* Mēģinu mainīt savu uzvedību, sniedzot dīvainus publiskus mājienus, atsakoties pateikt, ko viņi vēlas, vienkāršā angļu valodā un atsakoties apstāties, kad tas tiek jautāts.

* Rupju komentāru, tostarp rupjības, publicēšana manos rakstos vai redakcijās tādās vietnēs kā šī.

* Mana raksta plaģiātu un viņu autorrindas izmantošana tajā.

Tas ir tikai ļoti īss saraksts, jo ir daudz iemeslu, kāpēc esmu bloķējis cilvēkus pakalpojumā Facebook. Jūs ievērosiet, ka tie ir pilnīgi normāli iemesli un ka jūs, iespējams, bloķētu cilvēkus līdzīgu lietu dēļ, ja tie attiektos uz jums vai jūsu situāciju. Autisma cilvēki bloķē cilvēkus visu iemeslu dēļ, ko dara citi cilvēki; mums var būt tikai daži papildu iemesli, kas izriet no tā, cik slikti daži "normāli" cilvēki reaģē uz ikvienu, kurš ir kaut mazākais atšķirīgs.

Tā vietā, lai mēģinātu noskaidrot autisma iemeslus, kāpēc jūsu draugs varētu jūs bloķēt, mēģiniet noskaidrot iemeslus, kāpēc puisis ar savu politisko, morālo un sociālo noslieci varētu jūs bloķēt.

Veiksmi!

deivids 2016. gada 25. oktobrī:

man bija draugs, kā bija autists. Mēs bijām draugi apmēram 4 gadus, un kādu dienu viņš mani bloķēja Facebook un nekad vairs ar mani nerunāja, un es nezinu, kāpēc.. vai jūs varat to izgaismot.?

Debora Demandere no First Wyoming, tad THE WORLD 2016. gada 19. janvārī:

Vēlreiz paldies par lieliskajiem padomiem. Es no visas sirds piekrītu, pasaulē būtu daudz vieglāk orientēties, ja cilvēki teiktu, ko domā, un beigtu dot mājienus.

Namaste

Kylisa Šeja (autore) no Skats uz pļavu netālu no Grandrepidsas, Mičiganas štatā, ASV 2015. gada 1. septembrī:

Cik lieliska pieeja jaunām romantiskām attiecībām! Ceru, ka informācija jums noderēs.

Anonīms 2015. gada 31. augustā:

Es iemīlos cilvēkā, kuram ir Aspergers. Paldies par šo rakstu, tas man ir saprotams un noderīgs. Es tiešām tikai vēlos labāk izprast šo cilvēku un mēģināt būt viņam līdzās tā, lai es viņiem būtu vajadzīgs vai es vēlētos, lai es tur būtu.

Kylisa Šeja (autore) no Skats uz pļavu netālu no Grandrepidsas, Mičiganas štatā, ASV 2015. gada 6. jūlijā:

Es ceru, ka jums tas noderēs, un es ceru, ka jūsu dēla brāļi veltīs laiku, lai viņu iepazītu. Man ir paveicies, ka mans brālis mēģina, bet es domāju, ka viņš pats ir tikai spektra malā, tāpēc viņš "dabū" daudz lietu, ko viņš varētu nejust, jo viņš varētu justies līdzīgas lietas, ja tas ir nedaudz mazāk intensīvs vai uzmācīgi.

Viena lieta, kas palīdzēja cilvēkam, kuru pazīstu, kļūt par manu draugu, bija tas, ka es viņam teicu, ka mums ir atšķirīgs interfeiss ar pasauli un darbojas citā operētājsistēmā nekā lielākajai daļai cilvēku. Mēs esam līdzīgi Mac datoriem pasaulē, kur datori ir norma.

Džordžīna Buziaka 2015. gada 6. jūlijā:

PALDIES PAR ŠO labi informatīvo rakstu!!! Manam dēlam ir 25 un pat viņa paša brāļi nav veltījuši laiku, lai uzzinātu, KAS ir!!! SKUMJI!

Tonijs Bušers 2014. gada 24. septembrī:

Šis man ļoti patīk! Esmu to saistījis ar vienu no maniem un dalīšos ar ģimenēm un darbiniekiem. Paldies, ka norādījāt uz ironiju tik pārdomas rosinošā rakstā.

violeti rozā 2014. gada 14. jūlijā:

Šis raksts man sniedza nelielu ieskatu. Mana situācija ir tāda, ka esmu māte dēlam, kurš vēlas. Es ļoti labi pārzinu aspie bērna audzināšanu, patiesībā viņš ir mans vienīgais bērns, un tāpēc es neesmu pārliecināts, ka es pat zinātu par NT bērna audzināšanu. Lieta tāda, ka es pazīstu Aspergeru, kad runa ir par audzināšanu... Ne, ja runa ir par aspie pieaugušajiem un attiecībām. Pirms gada, kad sāku strādāt vietā, kur strādāju tagad, uzreiz pamanīju vīrieti, kurš bija ārkārtīgi gudrs, lieliski izturas pret saviem klientiem (gādīgs), ar jautru humora izjūtu, kas saistīts ar mūsu profesiju. Viņš lieliski strādā mūsu trakajā vidē un ir patiess visās lietās. Viņš man šķita kā kāds, kurš skolā bija vientuļnieks, ārkārtīgi gudrs un nebija daudz draugu, ja tādi bija. Es domāju, ka, ja es ņemtu vērā citu kolēģu komentārus, "nerd" būtu viņu klasifikācija. Viņi augstu vērtē viņu, bet viņi to saka par viņu. Es netiesāju un par viņu to nemaz nesaprotu. Jā, viņš var šķist nedaudz savādāks. Kad es viņu redzētu, mana seja nosarkst, mana sirds saskrējās, mana elpošana kļuva ātra, un es paklupu vai stostījos. Es esmu NT (manuprāt), un man ir teikts, ka esmu ļoti pievilcīga, un gadu gaitā man ir bijusi sava daļa smuku draiskuļu. Es sapratu, ka esmu satriekts par šo vīrieti, jo viņš ir viss, ko es meklēju. Būdama aspie mamma, man bija nojauta, ka viņam ir kāda autisma spektra diagnoze, taču es par to vairs nedomāju. Es saņēmu drosmi pēc 4 mēnešiem. piezvanīt viņam un pastāstīt, kas es esmu, un es domāju, ka viņš šķita lielisks cilvēks, ar kuru iepazīties. Viņš man uzreiz jautāja, vai es domāju randiņu, un es kritu panikā, satraucot viņu, tāpēc es teicu: "Nav spiediena. Es domāju, ka varētu būt draudzīgi izbraucieni, piemēram, picas vai filmas paņemšana. Viņš teica labi, bet viņš nevarēja atcerēties, kas es esmu. Es viņam teicu, ka iepazīstināšu ar sevi. Es to darīju, un viņš bija ļoti mīļš un pieklājīgs un ļoti sirsnīgi smaidīja. Es brīvprātīgi noteicu savu numuru un tobrīd to neapzinājos, bet viņš piezvanīja manam telefonam, lai es saņemtu savu. Viņa darbs ir ārkārtīgi prasīgs. Es neiedziļināšos, kādā profesijā viņš ir, bet tas ir ļoti ļoti prasīgs darbs, kas prasa ilgas stundas un stresu - bet viņš dara lielisku darbu. Es strādāju radniecīgā profesijā un sadarbojos ar viņa profesiju, rūpējoties par klientiem. Atvainojos par romānu. Es viņam šur tur nosūtīju īsziņas, kur viņš reizēm atbildēs, bet citreiz ne. Viņš reizēm ir nervozs, rīkojoties ap mani, un svīst un kļūst sarkans. Šķiet, ka viņš patiešām ir noraizējies par to, ka ir man blakus. Viņš tikai saka, ka pēdējā laikā ir tik daudz strādājis, jo tas ir bijis ārprāts (tiesa, es esmu tur un es to redzu). Man ir bail, jo pēdējā laikā neesmu viņu redzējis (nakts maiņas rotācija), esmu rakstījusi viņam īsziņu, vaicājot, kā viņam klājas. Baidos, ka esmu pārāk daudz sūtījis īsziņas. Es ienīstu īsziņu sūtīšanu, bet es tik un tā darīju. Viņam ir bijusi pieredze, ka viņš nav atbildējis uz visiem, un pat viņš atvainojās par atbildes trūkumu. Es viņam nosūtīju īsziņu, kurā bija rakstīts piedod, ka baidījos, ka traucēju viņu, un es pateicos viņam par mīļumu, kad mēs runājām. un jokoja darbā (mums bija brīdis, kad viņš izkāpa no savas čaulas un kļuva par pļāpātāju ar mani- viņš tā likās ērti). Es arī tajā tekstā teicu, ka mani viņš patiešām interesēja un piesaistīja, un man viņš šķiet tik interesants. Bet es arī teicu, ka nevēlos viņam rakstīt, ja viņš to nevēlas. Es negribēju viņu apgrūtināt. Es teicu, ka ļaušu viņam sazināties ar mani, ja viņš vēlēsies mani iepazīt, un es ceru, ka viņš to darīs. Es viņam jautāju, lūdzu, nekautrējies. Atbilžu trūkums lika man domāt, ka es pārāk daudz sūtu īsziņas, vai vēl ļaunāk, es viņam nepatiku. Mēs ar viņa kolēģi sarunājāmies iepriekšējā vakarā, un viņš man jautāja, kā manam līgavainim (bijušajam) patīk strādāt citā tuvā pilsētā. Es pazinu šo kolēģi jau iepriekš, kad es un mans bijušais devāmies ceļojumā ar vervētāju, vakariņojām ar diviem viņa kolēģiem, bet bijušais strādāja blakus pilsētā. Vēlāk es arī rūpējos par vēl vienu viņa kolēģa bērnu pirms pieņemšanas darbā šajā iestādē. Es pazīstu viņa kolēģus no dažādām mijiedarbībām, pirms viņš ieradās šeit. Es šim kolēģim atbildēju ar "mēs vairs neesam kopā". Viņš nobijās un atvainojās augšup un lejup. Es viņam pārliecināju, ka viss ir kārtībā, taču bailes, ka viņš, iespējams, par to ir pieminējis vīrietim, uz kuru es mīlu, lika man pastāstīt viņam par savu grūto stāvokli. Viņš kļuva diezgan sirsnīgs un uzmundrinošs par ideju par mūsu sanākšanu un sniedza man daudz informācijas un ieskatu par viņu. Viņš apstiprināja, ka viņam ir šaura ēdiena garša, viņš ir nepieredzējis, nekad nav randējies, viņš mīl un vēlas savu bērnu, viņu mīl visi kolēģu bērni. Viņš arī teica, ka ir lielisks puisis, gādīgs, lojāls, un viņš man būtu ļoti labs. Viņš tikko teica, ka jūt, ka viņam ir dažas dīvainības, kas saistītas ar viņa diagnosticēto sociālo neveiklību un viņa pieredzes trūkumu attiecībās. Viņš ieteica, ja es viņam kaut ko palūdzu, viņš ieteica nodarboties ar izklaidi, nevis romantiku. Viņš teica, ka tiklīdz viņš mani pazīs, viņš iznāks no savas čaulas (esmu redzējis, ka tas notiek ar viņu vienu reizi). Viņš ir kāds, par kuru es esmu iemīlējies. Tas mani netraucē un nekad netraucēs par viņa ieradumiem un raizēm. Es vēlos, lai viņš būtu viņš pats un zinātu, ka es viņu cienīšu un pieņemšu tādu, kāds viņš ir. Tas ir traki, bet man nekad agrāk nav bijusi tāda sajūta pret nevienu. Es tikai vēlos, lai viņš mēģinātu pārvarēt visas bažas, kas viņam ir par mani. Man ir teikts, ka varbūt viņu iebiedē tas, ka esmu "skaista"... Tas salauztu manu sirdi, zinot, ka izraisīju viņam stresu. Fiziskais izskats nav svarīgs. Man ir bail, ka es to izpūtu. Bet es joprojām ļoti rūpējos par viņu un viņa labklājību. Vai ir kādi ieteikumi? Atvainojos par garo ierakstu, man vienkārši bija jāsniedz priekšvēsture, lai pastāstītu, kāda ir situācija. Liels tev paldies

shnookie04 2014. gada 10. jūlijā:

@Loyal1: Esiet piesardzīgs, mans vīrs ir veiksmīgs advokāts, kurš mani pieklāja un labi klausījās, pakļāvās katram vārdam. Patiesībā man nekad neienāca prātā, ka viņam ir māte, ko teikt vai piebilst. Kad mēs bijām precējušies, viņš atgriezās pie viņa rutīnas, kuru jūs nevarat traucēt, vai arī viņš kļūst ļoti agresīvs. Viņš 15 gadu laikā nekad neko nav runājis par savu ģimeni, savu darbu! Tikai ko jūs vēlaties darīt ar vakariņām, vai man ir jāizved suņi? Vai jums kaut kas ir nepieciešams pārtikas preču veikalā? Jautājumi, bet nekad sarunas. Viņš tiešām tik daudz slēpa, tiecoties, un viņa pirmā sieva aizgāja, jo bija vientuļa un seksuāla avanss apstājās, manuprāt, tāpēc, ka man apnika būt vienīgā iniciatore, es sapratu, ja es viņu apturēšu nekad nebūtu. Un viņš to nedarīja. Tā ir bijusi ļoti skumja vientuļa eksistence. Man nav ģimenes, un tuvi draugi atrodas stundu attālumā. Man ir gandrīz 50 un es atgriežos skolā, lai es varētu dabūt darbu, kas uzturēs mani un manus suņus. Viņš nekad nav vēlējies bērnus, taču deva mājienus, ka varētu, kad mēs tiesājāmies, bet tagad es saprotu, kāpēc. Es būtu viņus un viņu uzaudzinājusi... Man jāsaka godīgi, viņš neko daudz nesaprot, ir vajadzīgs tik ilgs laiks, lai kaut ko izskaidrotu tiktāl, ka viņš attālināti saprot, ka es to visu daru pats. Viņš jūtas pamatoti pelnīt labu iztiku un tas viņu netraucē, ka nevar piekārt spoguli, uzstādīt durvju rokturi vai tiešām neko! Esiet ļoti uzmanīgs, es nogaidīšu un tikšos vēl vienu gadu, un bija nepieciešami 2 laulības gadi, lai viss iznāktu. :( kā tu sāc no jauna 47 gadu vecumā, kad atdevi savus labākos gadus kādam, kurš pēdējos 15 uzvedās tā, it kā tevis nebūtu :'(

xjonquilx 2014. gada 22. maijā:

Oho. Es vēlos, lai es varētu likt tik daudziem cilvēkiem to izlasīt, pirms pat mēģināt ar mani draudzēties... Jā. Esmu strupa. Un es mēdzu runāt faktos. Un cilvēki to pastāvīgi nepareizi interpretē kā ļaunu vai uzbrūk viņiem neatkarīgi no tā, cik smagi es cenšos to saģērbt. Šķiet, ka es vienmēr saku nepareizi, lietoju nepareizu locījumu, nepareizu ķermeņa valodu un/vai nepareizu sejas izteiksmi. Un es visu mūžu esmu pētījis NT uzvedību un cenšoties ar to sazināties visos iespējamos veidos. Psiholoģija/uzvedības zinātne, astroloģija/numeroloģija, drāma/aktiermāksla, socioloģija, reliģija/filozofija, etiķete, pat sociālā inženierija. Un es joprojām nevaru to saprast! Es lielākoties esmu atteicies no mēģinājumiem sazināties ar pasauli tagad, ja vien man tas nav absolūti nepieciešams. Nav jēgas "pērt beigtu zirgu".

Kylisa Šeja (autore) no Skats uz pļavu netālu no Grandrepidsas, Mičiganas štatā, ASV 2014. gada 7. martā:

@Loyal1: Jums šķiet, ka jums ir kādas cerības par to, kā vajadzētu noritēt jūsu sarunām, un jūtat trauksmi, ja tās nenotiek tā, kā gaidījāt, vai vismaz nenotiek tā, kā jūs esat pazīstams. Tas var būt ļoti sarežģīti, ja regulāri mijiedarbojaties ar Aspie. Esmu ievērojis, ka daudzi NT, kuriem ir daudz cerību, šķiet, neapzinās, cik daudz cerību viņiem ir. Šķiet, ka esat pamanījis, ka viņš automātiski neprojicē emocijas un jūtas, kuras jūs gaidāt vai cerat, ka viņš to darīs. Ja viņš to dara, viņš, iespējams, nav nekas tāds kā es. Es esmu mīkla, lai gan man nav nodoma tāda būt. Man ir tādas pašas jūtas, kādas ir visiem citiem, mans ķermenis vienkārši neiedegas automātiski, kā šķiet citu cilvēku ķermenis. Bet vēl vairāk, ja es nedodu sev izteiksmi, lai NT redzētu, viņi mēdz pilnībā nepareizi interpretēt manus vārdus. Acīmredzot viņi to nedomā, bet bez žestiem, pozām un sejas izteiksmēm, ko viņi sagaida, viņi vienkārši nevar uztvert teikto pēc nominālvērtības. Sazināties ar neredzīgiem cilvēkiem un bērniem vienmēr ir vieglāk. Ja jūs līdz šim to neesat pamanījis, daži Aspies mēdz sazināties strupi. Es domāju, ka tas automātiski rodas, runājot faktos ar lietvārdiem, nevis ar žestiem un sociālajām konvencijām. Mums ir tendence samazināties līdz pat 900 mārciņu gorillai istabā bez smalkuma.

Lojāls1 2014. gada 7. martā:

@Kylyssa: Es apsveru apprecēties ar savu aspie draugu. Man ir 46 un viņam 57. Tagad, kad esam satikušies jau gadu, un es saprotu, ka ir tik daudz, ka es par viņu īsti nezinu, jo uzskatu, ka viņš tik ilgi ir mēģinājis sazināties ar mani, it kā viņš tik ilgi būtu NT. Šodien es viņam konfrontējos: "Es domāju, ka jūs daudz slēpjat no tā, kas jūs esat, jo baidāties, ka es jūs redzētu kaut kāds citplanētietis vai briesmonis, ja jūs vienkārši pateicāt lietas, ko vēlaties teikt, un tā, kā vēlaties teikt viņiem. Es domāju, ka tu no manis slēp daļu sevis, un es nezinu, vai tas ir saistīts ar to, ka tu esi aspie vai nē..." Piekrita, ka viņš slēpj daļu no tā, kas viņš ir no manis, bet to nedarīja. saki kāpēc vēl. Šī bija pirmā diena, kad es to aktualizēju, tāpēc tas prasīs kādu laiku un zināmu uzticību. Agrāk, kad mums bija strīds par atšķirīgiem viedokļiem, viņš sacīs: "Es nezinu, kā iepludināt siltumu tajā, ko es gatavojos teikt.". tas ir bijis mans pavediens, ka viņš ļoti smagi strādā, lai "iepludinātu" savās sarunu jūtās, varbūt pat persona, kas viņam nepieder, ka lietas viņam patiks. ES. Vai spiegi attiecībās to dara? Es nevēlos, lai viņš būtu nedabisks, un es zinu, cik grūti ir "izlikties" un uzstāties, lai tikai saprastos NT pasaulē. Bet es gribu, lai tas būtu Kens (viņa vārds), nevis vīrietis, kurš maina savu izturēšanos, lai mani iepriecinātu vai paturētu savā dzīvē. Šodien bija pirmā diena, kad mēs faktiski runājām par viņa slēpto daļu no tā, kas viņš ir. Es esmu noraizējies. Es vēlos, lai viņš būtu viņa īstais es, un tomēr es nezinu, kas būs viņa īstais es. Vai tas ir izplatīts Aspie/NT attiecībām? Vai NT uzskata, ka Aspie ir vairāk nekā Aspie, un Aspie uzskata, ka tas varētu kaitēt attiecībām, ja viņš/viņa atklāj, kas viņi patiesībā ir kā Aspie? Lūdzu iesaki. Man šī būtu otrā laulība, un man ir divi bērni, un es vēlos būt šajās attiecībās ar pēc iespējas lielāku sapratni.

Kylisa Šeja (autore) no Skats uz pļavu netālu no Grandrepidsas, Mičiganas štatā, ASV 2014. gada 26. februārī:

@htebbe303: Manā gadījumā personai, ar kuru es runāju, nav nepieciešams izvairīties no acu kontakta tādā veidā, kas viņam vai viņai ir nedabisks. Kamēr cilvēks nemēģinās mani piespiest atjaunot acu kontaktu (un jūs varētu būt pārsteigts, saprotot, cik agresīvi daži cilvēki to dara), tas man padara daudz ērtāku. Jūsu pieeja varētu būt labāka nekā tikai mēģinājums nepiespiest acu kontaktu. Kamēr jūs nenoskaidrojat, kādas neapzinātas lietas cilvēki dara, kas izskatās pēc mēģinājuma piespiest acu kontaktu, jūsu pieeja no tā izvairīties varētu būt vislabākā. Ne visi cilvēki ar Aspergera sindromu ir vienādi, tāpēc citus cilvēkus var traucēt pat dabiska acu kontakta veidošana, pat ja viņi nav agresīvi.

htebbe303 2014. gada 25. februārī:

Vai tas palīdz, ja "normālie" cilvēki saprot, kas padara cilvēku ar aspergeru vai jebkāda veida autismu ērtāku? Kad es ievēroju tādas lietas kā acu kontakta trūkums, es apzināti cenšos izvairīties no acu kontakta, lai palīdzētu šai personai runāt ērtāk. Tā vietā, lai viņi censtos mani izmitināt, es cenšos viņus izmitināt... vai tas palīdz?

Roza Džounsa 2014. gada 12. janvārī:

Liels paldies! Man ir bērns ar ASD, un es novērtēju jebkuru palīdzību, ko varu saņemt. Pievienots grāmatzīmēm un piesaistīts manam objektīvam: https://hubpages.com/politics/the-autism-site2

Amadeus00 2014. gada 3. janvārī:

...labi darīts, izzinoši un vajadzīgi runā...

Lojāls1 2013. gada 1. oktobrī:

@Kylyssa: Jā, mēs piekrītam nepiekrist, bet arī viņš ir reģistrēts republikānis un Renda Pola sekotājs, tāpēc man ir jābūt uzmanīgiem, ja mēs nepiekrītam, lai nesanāktu, ka viņš vēlas mainīt viņu. IR, bet es atzīstu, ka vēlos, kaut es varētu mainīt viņa politisko nostāju vai vismaz likt viņam saprast, kāpēc, manuprāt, Randa Pola politika, dažas no tām, ir humānas, manam draugam nedomājot, ka viņš ir necilvēcīgi. Mani draugi man saka, ka es viņu nemainīšu - viņi nerunā par Aspie daļu, bet gan par politisko daļu. Un es esmu jūtīgs, kad argumentēju savus argumentus, ka viņam varētu šķist, ka es cenšos mainīt viņa Aspergera daļu, bet, kā jūs teicāt, tas nav nozīmīgs. Es gribu, lai mēs runājam par līmi, kas mūs satur kopā, bet viņš nepieņemas sēdēt un sarunāties. Bet es domāju, ka es varu iet ar savu iekšējo sajūtu, ka mums bija paredzēts.

Kylisa Šeja (autore) no Skats uz pļavu netālu no Grandrepidsas, Mičiganas štatā, ASV 2013. gada 30. septembrī:

@Loyal1: Es nezinu par jūsu partneri, bet es mīlu savu partneri par to, kas viņš ir un kā viņš to parāda. Es mīlu viņu par to, ka viņš ir laipns, gādīgs, empātisks un pieņem, un man ir absolūti svarīgi, kas viņš ir. Būtu nepieņemami, ja būtu kāds, kam mani vajadzēja mainīt, lai mani mīlētu. Bet tikai ar mani pieņemt un ļaut man būt, lai gan tas ir lielisks sākums, attiecībās būtu par maz. Ir jābūt arī mīlestībai, pievilcībai un cieņai. Es neuztraucos tik daudz par Aspieness kā par jebkādiem ārkārtīgi pretējiem politiskiem vai reliģiskiem uzskatiem. Es biju precējusies ar reliģiski konservatīvu republikāņu geju vairāk nekā desmit gadus, un ticiet man, viņa seksuālā orientācija bija vismazākā no šīm problēmām. Es nedomāju, ka mans Aspieness pat tika ņemts vērā, izņemot to, ka viņš uzskatīja, ka man vienmēr kaut kā precīzi jāzina, kas viņu traucē, viņam nekad nesakot. Tad atkal viņa NT draugs man teica, ka viņam ar to ir tikpat daudz problēmu. Es nezinu par tavu partneri, bet man ir tendence ticēt tam, ko cilvēki saka, tik ilgi, kamēr viņš jūt, ka tu tāda esi godīgi par to, ka joprojām viņu mīlat, pat ja jums ir jāpiekrīt nepiekrist daudzos jautājumos, kam vajadzētu būt LABI. Mans bijušais nespēja piekrist nepiekrist, kaut arī izlikās.

Lojāls1 2013. gada 30. septembrī:

@Kylyssa: Oho. Tas ir tik noderīgi. Es esmu ADHD un ar dažām maņu apstrādes traucējumiem, un līdz ar to, kas esmu "NT", es vienmēr esmu bijis dabiski atvērts cilvēkiem, kuri redz pasauli savādāk. Varbūt tas bija magnēts. Es esmu filozofs, tāpēc maniem draugiem bieži šķiet, ka man vajadzētu vairāk ieņemt politisku vai reliģisku nostāju (es esmu arī ministrs), bet mana atvērtība nāk no manas pārliecības, ka nav viena pareizā vai nepareizā veida, kā redzēt dzīvi, mīlestību, politiku, Dievu, attiecības, utt. Es domāju, ka mēs viens otru atradām, jo ​​nevienu no mums nevar ielikt kastē un neviens no mums neliek kastē citus. Tomēr viņš ir ĻOTI politiski domājošs, un mēs nepiekrītam, kā noteikta politika ietekmē cilvēku tiesības (arghh!), un man ir bažas, ka varbūt mūsu politiskās atšķirības nozīmē, ka mēs novērtējam dažādas lietas. Kad es to aktualizēju, viņš nešķiet noraizējies. Tātad, šeit ir mans īstais jautājums un satraukums, un, tā kā es esmu "NT", lūdzu, piedodiet, ja es aizvainoju: viņš mani atrada iepazīšanās vietnē uzreiz pēc tam, kad bija pametis 6 gadu attiecības. Man ir bail – vai dažiem Aspies ir tik ļoti vienalga, ar ko viņi ir kopā, ja vien viņiem ir kāds, kas ļauj viņiem būt?

Kylisa Šeja (autore) no Skats uz pļavu netālu no Grandrepidsas, Mičiganas štatā, ASV 2013. gada 30. septembrī:

@Loyal1: Es domāju, ka tas ir atkarīgs no personas, bet, ja jūs savā reģionā varat atrast Aspies, kuriem ir kopīgas intereses ar jūsu draugu, tā varētu būt laba ideja. Aspies dabiski var tuvoties viens otram, jo ​​pēc diagnozes noteikšanas es uzzināju, ka gan ilggadējs draugs, gan jaunākam draugam ir Aspergers, un es sapratu, ka manam labākajam draugam un manam partnerim ir daudz Aspergers īpašību, lai gan man nav diagnosticēts. Tomēr esmu saticis Aspies, kuru tuvumā es nevaru izturēt. Viena lieta, kas jāpatur prātā, ir tāda, ka cilvēki ar autisma spektru mēdz būt ļoti domājoši, un, ja šie viedokļi sakrīt, var rasties problēmas. Esmu atradis draugus (nevis mīļākos), izmantojot iepazīšanās vietnes, kurās ir iespēja pateikt, ka meklējat draugus. Manuprāt, tas ir izdevies, jo viņi jūs saskaņo ar draugiem tāpat kā jūs saskaņo ar mīļāko, saskaņojot intereses, uzskatus, politiku utt.

Lojāls1 2013. gada 30. septembrī:

@Kylyssa: Paldies!! Es tikko reģistrējos Squidoo kā NT šīs lapas dēļ! Esmu iemīlējies savā Aspie draugā un iepriekš ievietoju jautājumu par to, kā es varu apvienot citus Aspies, lai mums būtu ērta kopiena un ikviens varētu būt pats par sevi. Es domāju, ka mans draugs un man būtu izdevīgi, ja šad un tad būtu citi, kas rada mazāku spiedienu.

Lojāls1 2013. gada 30. septembrī:

Vai Aspiem patīk pakavēties ar citu Aspie vai diviem? Es jautāju, jo mans Aspie puisis (es esmu "normāls") dod priekšroku manai kompānijai vienatnē, bet es gribētu, lai mēs būtu kopā ar citiem tā, lai viņam būtu ērti un neradītu spiedienu. Cilvēku klātbūtne mums var nākt par labu tikmēr, kamēr tas viņu nenogurdina un nerada spiedienu uz viņu. Protams, es viņam arī pajautāšu, bet domāju, ka pajautāšu citiem: ja mēs atrastu vēl dažus Aspies un es visiem pagatavotu vakariņas? (Es esmu sava veida ekstraverts un mīlu visu veidu sabiedrību) Vai Aspies, kad viņi iepazīst viens otru, patiesībā vairāk atpūšas viens pie otra nekā mēs, "parastie" cilvēki?

Anonīms 2013. gada 28. jūlijā:

@muscleheadbob: Es zinu, vai ne? Mēs bieži esam tie, no kuriem tiek sagaidīts, ka mēs izsūksim savas aizvainotās jūtas un tiksim tām pāri. Es bieži izjokoju sevi, kad saprotu, ka esmu kaut kādā veidā paslīdējis sociālajā jomā. Ir apgrūtinoši mēģināt izskaidrot, kā es redzu lietas, it īpaši, ja ir politiski nekorekti to salīdzināt komentēt kāda apģērba izmēru, intelekta līmeni, reliģiskos uzskatus, rasi vai jebkādu fizisko stāvokli invaliditātes. Tas izraisa satraukumu, bet tā ir taisnība. Kad kāds norāda uz manām sociālām neveiksmēm un apgalvo, ka saprot ierobežojumus, kuros es strādāju, es uzskatu, ka tas ir rupji. Tā kā es neesmu tipisks, to nav iespējams izskaidrot, neizskatoties pēc stulbi, jo es neesmu "normāls".

Anonīms 2013. gada 28. jūlijā:

@anonīms: Piekrītu. Man nepatīk sajūta, ka mani vārdi tiek sagrozīti.

Anonīms 2013. gada 23. jūnijā:

Runājot kā kolēģi Aspie, šis ir patiešām labs raksts. Mana dzīve būtu vieglāka, ja cilvēki tajā izlasītu šo rakstu. Tomēr man ir paveicies atrast vienu brīnišķīgu draugu, kurš pieņem mani tādu, kāda esmu, vienu cilvēku, ar kuru es varu parādīt savu patieso sevi. Izņemot viņu, es pārsvarā vienkārši saprotos ar zīdaiņiem un maziem bērniem.

Keja 2013. gada 20. maijā:

Manā ģimenē ir vairāki cilvēki, kuriem ir Aspergera sindroms, lai gan tikai viens ir diagnosticēts. Jums šeit ir lielisks ieskats. Paldies!

Mērija Nortone no Ontario, Kanādas 2013. gada 11. maijā:

Man jāsaka, ka būt pašam ir lieliski. Man nav īsti pieredzes ar šo lietu, tāpēc es nezinu.

Anonīms 2012. gada 1. novembrī:

@anonīms: Tavuprāt! un mazliet spiedzīgs.. jebkurā gadījumā Ja tikai tas būtu tik vienkārši un viņu bija daudz cilvēku ap mūsu dzimtajām pilsētām lai notiktu tādejādi nav nepieciešams nt tautas dabiskai socializācijai, kā mums, cilvēkiem, ir nepieciešams un vēlme gan out mūsu dzīvības.

Anonīms 2012. gada 9. septembrī:

@Kylyssa: Paldies. Es nezinu, vai mans draugs ir H-F Aspie vai nē, bet viņi ir vairākkārt lūguši, lai es būtu pēc iespējas tiešāks. Viņi mani uztver burtiski. Kultūras ziņā un, protams, arī manā ģimenē saziņa bija pārpilna ar mājieniem uz pieklājību vai izplatītiem teicieniem. Cilvēkam, kurš pie tā nav pieradis un, protams, to neuztver. Šķiet, ka neprātīgi "nesaki, ko domā, un domā to, ko saki". Ļaujiet man jums pateikt, tas prasa praksi un tagad varu just līdzi viņu pūlēm un spriedumiem, kad viņi tam nepielāgojas ātri. Paldies par citu skatījumu no godīguma. Es jūtu, ka esmu pieaudzis un nobriedis, tikai lasot to.

Anonīms 2012. gada 7. jūlijā:

Man ļoti patika jūsu raksts. Denverā GRASP nodaļa ir viesmīlīga vieta, jo tā ir paredzēta cilvēkiem ar autismu. Mūsu nodaļa šeit, Denverā, ir vieta, kur cilvēki var brīvi būt paši. Tas ir tik reti, ka cilvēki šajā spektrā var pavadīt laiku kopā ar sev līdzīgiem.

Anonīms 2012. gada 23. jūnijā:

Šis ir lielisks raksts, un tam ir tik liela jēga. Man ir AS, un esmu tik noguris no NT, ka es runāju par viņu nedrošību, kad es tikai komentēju. Manā runā nav zemteksta, es tikai saku to, ko saku. Kad tas notiek, es nevēlos runāt ar cilvēkiem vairākas dienas vai nedēļas.

Anonīms 2012. gada 18. jūnijā:

@Kylyssa: Viss kārtībā, Kylisa. Es ne ar vienu neieslīgtu, bet paldies, ka apstiprināji, ka varu nepiekrist, jo kā jau minēji, es stāstu kā ir :-) Lielākoties gribēju Ann, lai saprastu, ka viņa runā ar kādu, kurš zina, kā ir staigāt tāda cilvēka ādā, kurš ir spektrā vai kuram ir mīļotais cilvēks. Es vienkārši pastāstīju, ko es un mani bērni (tie, kas var) esam darījuši, lai mūsu sociālā dzīve mums būtu laba. Varbūt mums vienkārši ir sociālās grupas, kas pieņem mūs tādus, kādi esam, un esmu aizmirsusi, ka ne visi ir tik laipni. Dzīve ir pārāk īsa, lai to dzīvotu, dusmoties uz citiem vai, es uzdrošinos teikt, uz sevi!

Kylisa Šeja (autore) no Skats uz pļavu netālu no Grandrepidsas, Mičiganas štatā, ASV 2012. gada 18. jūnijā:

@anonīms: Debija, es noņēmu atbildes uz jūsu komentāru, kas man šķita nepiemērotas, un arī jūsu atbildi uz tām, jo ​​tai vairs nebija jēgas no konteksta. Visiem iesaistītajiem Debijai ir tiesības man nepiekrist. Es zināju, ka ieteikums cilvēkiem, kas nav Aspie, laiku pa laikam mainīt savu uzvedību, lai pielāgotos Aspies, ja viņi to vēlas, daži to neuzņems labi. Atklāti sakot, es gaidīju, ka daudzi NT komentēs, piemēram, uzvedieties normāli vai spēlējieties tikai ar savu veidu. Esmu to dzirdējis gadu desmitiem, tāpēc tas noteikti nav šoks.

Anonīms 2012. gada 18. jūnijā:

@anonīms: Mans viedoklis par šo lapu bija tāds, ka viņa mums teica, lai mēs nespēlējam spēles, nerunājam ēterā, iepazīstamies ar daudzām lietām un vienkārši esiet atklāti un godīgi. Ja jūs ar to nevarat tikt galā, izklausās, ka jūs meklējat jaunus draugus, kas ir Aspie vai cilvēki ar autismu. Man ir ļoti laba draudzene ar autismu, un es uzskatu, ka viņas godīgums lieliski atsvaidzina. Manai meitai ir autisms, un viņa dažreiz runā strupi, bet viņai nav ļaunu nodomu. Es personīgi novērtēju viņas teikto. Man ir vajadzīga visa palīdzība, ko varu saņemt saistībā ne tikai ar Aspies, bet arī ar visiem cilvēkiem. Vienmēr ir labāk apzināties, kā jūsu rīcība ietekmē cilvēkus. es

Kylisa Šeja (autore) no Skats uz pļavu netālu no Grandrepidsas, Mičiganas štatā, ASV 2012. gada 17. jūnijā:

@anonīms: tas ir paredzēts cilvēkiem, kuri vēlas būt labāki draugi saviem Aspie draugiem un ģimenes locekļiem. Ja viņi izvēlas to lasīt, tas nozīmē, ka viņi dažreiz vēlas izmitināt savus Aspie draugus vai ģimenes locekļus. Es netetovēju informāciju uz viņu pierēm; viņiem ir jānāk to meklēt, jo viņi to vēlas. Jūs teicāt: "Ja jums nepatīk, kā NT izturas pret jums, kāpēc jūs vēlētos ar viņiem draudzēties?" Kāpēc ir tik šausmīgi sniegt cilvēkiem informāciju, ja tā viņiem palīdzēs saprasties? Jūs teicāt: "Pavadieties kopā ar citiem Aspie". Kāpēc ierobežot savas iespējas līdz mazāk nekā 1% cilvēku, ja es var sazināties ar citiem cilvēkiem, viņi var iemācīties lietas un parasti izvēlas būt jauki, ja zina, kā to izdarīt uz? Vai jūs nedomājat, ka NT ir pietiekami spējīgi mācīties un mīlēt, lai padarītu savus AS draugus un ģimenes locekļus laimīgākus? Jūs teicāt: "Jūs sakāt NT, lai tie nesaka mums, kā rīkoties, bet tad sakāt viņiem, kā rīkoties. Mazliet liekulīgi, ja man jautājat." Manuprāt, paskaidrojot, kā cilvēki var būt uzmanīgi, ja viņi parāda vēlme būt uzmanīgākam atšķiras no prasīšanas cilvēkiem uzvesties noteiktā veidā vai izvairīšanos viņiem. Visām pūlēm attiecībās nav jābūt Aspie pusē. Turklāt es uzrakstīju šo lapu pēc drauga lūguma, kurš vēlējās uzzināt, kā būt labākam draugam.

Anonīms 2012. gada 17. jūnijā:

Ja jums nepatīk, kā NT izturas pret jums, kāpēc jūs vēlētos ar viņiem draudzēties? Parunājieties ar citiem Aspie. Neatkarīgi no tā, kāds cilvēks ir, ja jums nepatīk, kā viņš uzvedas, atrodiet kādu citu, ar ko būt kopā. Jūs sakāt NT, lai tie nesaka mums, kā rīkoties, bet pēc tam sakāt viņiem, kā rīkoties. Mazliet liekulīgi, ja man jautājat.

Elares 2012. gada 16. jūnijā:

Šis ir lielisks objektīvs. Mans vīrs ir uz spektra, un es varu piekrist lielai daļai no tā.

Anonīms 2012. gada 16. jūnijā:

@Kylyssa: Labs punkts Kylyssa - es pati bieži prātoju par to pašu! Patiesībā labāks risinājums ir būt neagresīvam cilvēkam. Un ar šo papildu spēku mēs iemācāmies nepārtraukti nesadarboties ar cilvēkiem, kuri izraisa mūsu jutīgumu. Tā ir mana atbildība un padara manu pasauli daudz patīkamāku :)

muskuļgalvas bobs 2012. gada 16. jūnijā:

@Kylyssa: jā, es atrodos neirotipisku draugu kompānijā, un situācija, kuru es uzskatu par nežēlīgu, notiek (sociāli kā neatbilstoša reakcija). es paskatos uz savu NT draugu un jautāju "vai tas tev arī likās dīvaini?" Pastāvīgās ekspozīcijas dēļ es labāk skatos uz tiem tādus, kādi tie ir. Lielāko daļu laika mans draugs teiks "nē, jums ir taisnība, tas cilvēks bija mazliet nobīdīts".

Kylisa Šeja (autore) no Skats uz pļavu netālu no Grandrepidsas, Mičiganas štatā, ASV 2012. gada 16. jūnijā:

@muscleheadbob: Es vienmēr esmu uzskatījis, ka tas ir tik atpalicis, ka cilvēkiem ar mācīšanās traucējumiem ir jāiemācās pielāgoties "normālie" cilvēki, kamēr normāli cilvēki pat netiek slikti novērtēti, ja viņi nevar normāli uzvesties ap cilvēkiem ar mācībām invaliditātes. Vai arī kāpēc tad, kad bērns vai pieaugušais ar mācīšanās traucējumiem tiek iebiedēts, pirmais piedāvātais risinājums ir sniegt cietušajam kādu apmācību vai terapiju, lai viņu labotu, lai viņš vai viņa nebūtu mērķis iebiedētāji? Kāpēc pirmais risinājums netiek piedāvāts iebiedētājam sniegt kādu apmācību vai terapiju, lai viņš vai viņa neiebiedētu citus cilvēkus?

Kylisa Šeja (autore) no Skats uz pļavu netālu no Grandrepidsas, Mičiganas štatā, ASV 2012. gada 16. jūnijā:

@anonīms: Es arī! Es reti zinu, kā lūgt palīdzību, kam to lūgt vai pat tad, kad tas ir piemērots.

Anonīms 2012. gada 16. jūnijā:

Es ne vienmēr protu lūgt palīdzību un kad tā ir piemērota vai nē. Es pavadu daudz laika, lai analizētu lietas un gūtu ļoti nelielu progresu. Man ļoti patīk tas, ko tu teici par tiešu attieksmi, jo visi mājieni pasaulē neizpaudīs tavu domu, un es nevaru lasīt starp rindiņām!

reikilyn 2012. gada 11. jūnijā:

Tas, ka es izskatos tik neatkarīga, nenozīmē, ka esmu laimīga visu laiku būt viena. Man ir vajadzīga jūs un jūsu palīdzība, es vienkārši nezinu, kā to kādam paziņot, jo man nekad nav bijis neviena, kam es varētu uzticēties, uz ko paļauties.

muskuļgalvas bobs 2012. gada 11. jūnijā:

varbūt, ja šis raksts (un tā pārfrāzētās versijas, kas ļauj NT glaudīt ego, kas saistīts ar viņu "tolerances" un "jutīguma" jūtām, iegrims. Agrāk tādu ir bijis daudz. Man nākas dzirdēt nejaušas NT sarunas par viņu brāļadēlu ar ASD un to, cik jūtīgi viņi DOMĀ, ka viņi ir, tikai lai pēc tam demonstrētu milzīgu nezināšanu. Mēs ne tikai piedosim šo neiecietību, bet arī uzņemsimies atbildību par viņu jūtām pēc mūsu godīguma.

Netradicionālās kāzu kleitas, kuru iedvesmas avots ir lugas “Ļaunums”, nav nekas cits

Es absolūti dievinu visus @Lillie Dawson's TikToks, ko viņa veido no kāzu kleitām, iedvesmojoties no filmām, grāmatām un lugām. Viņa vienmēr ir tik radoša! Lillie ir līgavu konsultante uzņēmumā Bella's Bridal Alabamas štatā. Savā jaunākajā videokl...

Lasīt vairāk

Vai PMS patiešām ietekmē manu garastāvokli?

Pieaugot, “PMS” bija iemesls, kāpēc mana mamma bija sarūgtināta par mana tēva joku par viņas gatavošanu. Tāpēc sievietes komēdijās šķietami nejauši šņukstēja vai kliedza uz savām ģimenēm. Tas bija kāpēc sieviete nekad nevarētu būt ASV prezidente.N...

Lasīt vairāk

Kā atbalstīt medicīnisko aprūpi, kad nepieciešama palīdzība

Lielāko daļu 2019. gada pavadīju pārguris. Agrīnas krūts vēža formas ārstēšanas laikā es staigāju pa Ņujorku, mirgojot ar visu veidu ārstiem, kuri bakstīja, bakstīja un ierakstīja piezīmes par manām krūtīm. Viena komanda maijā izgrieza apvainojošā...

Lasīt vairāk